Už v roce 2014 jsem začala přidávat na svůj blog měsíční výběry. V těchto výběrech naleznete písničky, kterým jsem v daném měsíci věnovala hodně pozornost. Většinou z nich lze vyčíst i moje rozpoložení. Tento měsíc převážně české písně. Normálně poslouchám anglický punk rock. Tenhle měsíc byl hodně jiný než moje ostatní.
1. Ed Sheeran - Perfect
Na mě moc pomalá, smutná a … hmmm nemám slov.
2. Kryštof - Zůstaň tu se mnou
Tuhle skupinu už pár let nemusím, fakt mi vadí a jejich písničky nemám ráda. Ale začátek prosince byl ve znamení takových písní. Jedinou píseň, kterou si poslední dobou od nich pouštím, je Kapky deště (ta písnička mi moc připomíná suprové časy v dětství).
3. Authority Zero - Broken Dreams
Poslední dobou poslouchám hodně tuhle skupinu, jedna písnička se objevila i v minulém výběru.
4. Rybičky 48
Rybičky 48 jsem hodně poslouchala, na začátku měsíce jsem byla na jejich koncertě. Byli skvělý. A vyhoupli se u mě na nejvyšší místo v českých skupinách (vůbec netuším, jestli psát tvrdé y a nebo je brát jako klučičí skupinu a psát měkké :D), takže by bylo divné, kdyby se v měsíčním výběru neobjevili. Zajímavé, kolik z jejich textů (alespoň částečně) může sedět na vaši momentální situaci.
a) Chci tě
b) Nebe peklo
5. Mandrage - Ona se smála
Podobně jako u Kryštofa, kdysi dávno tahle skupina hrála písně, které se mi líbily. Teď už ne. Ale prý chystají změnu, tak jsem zvědavá :). Z nových se mi ještě líbí Slečno, já se omlouvám.
6. Jakub Děkan - Co bejvávalo, už není
Zrovna nedávno jsem si uvědomila, že bych chtěla zpátky rok 2016. Tenhle rok byl super, ale poslední měsíc ho zkazil a další rok bude pro mě dost zásadní a náročný a nevím, jestli na něj jsem připravená.
Komentáře
Okomentovat