Přeskočit na hlavní obsah

Simple Plan, Praha 2011

Na skupině Simple Plan jsem vyrostla. Simple Plan byli mojí nejoblíbenější kapelou několik let, s kamarádkou jsme dělaly vše proto, abychom je sem nějak dostaly. Asi si říkáte, že když se sem poprvé dostali, že to pro nás bylo něco jako splněný sen. Ba ne, vůbec ne. Kamarádku rodiče nechtěli pustit a mě to zrovna nějak nelákalo.

Když se sem dostali, ale podruhé…to už jsem je moc neposlouchala, ale stejně jsem neodolala. Jsem blázen do koncertů. Opsala jsem všechny své známé, plno lidí by jelo. Ale nakonec jela jen jedna jediná kamarádka, do které bych to zrovna neřekla. Ta kterou zmiňuji hned na začátku, by jela, když byly vyprodané lístky (strašně to "oplakala"). Psala jsem jí, že ještě budou nějaké lístky, ale ona ne… prostě to bylo takové oplakání pro ostatní, ale doopravdy asi jet nechtěla.


Nemám slov :). Bylo to úžasný, skvělý, jedinečný...kluci se naučili další český slovíčka :D. Kluci byli vážně milý a slibovali, že se co nejdříve vrátí. Pierre prohlásil, že hned zítra :).

Do Prahy jsme se s kamarádkou dostaly každá po své ose a sešly jsme se na autobusovém nádraží. Odtud měla být cesta jednoduchá, prostě jít rovně. Jenže jsme se nějak zakecaly a já ji ukazuji ceduli a říkám: "hele, tady asi musíme odbočit". No a tak jsme se dostaly úplně někam, kam jsme nechtěly. A naše cesta trvala hodně dlouho. Musely jsme volat i mému tatínkovi, abychom se tam dostaly. Prvně jsme se zeptaly pár lidí, ale většina nevěděla a nebo nám ukázali nějaký směr a to bylo všechno.

Z merchandisu jsem si nic nekoupila, to co se mi líbilo na netu - se mi už ve skutečnosti nelíbilo a nebo to vůbec neměli.

Řekla bych, že jsme byly dost vpředu..měla jsem strach, že skončíme někde ke konci..když tam dojdeme zhruba, když budou otvírat. Ále ne..sice na Imodium (předkapela) jsem moc neviděla...no o nic jsem nepřišla, jelikož na jednom mini fesťáčku kousek od nás - hráli a to jsem si je mohla dost prohlídnout. Kdybych chtěla, tak bych byla v pohodě ve předu... :D Akorát zpěvák byl ostříhanej a další členové možná taky :D. Když jsem je "slyšela" (="půlku" vystoupení jsem čekala s kámoškou frontu na záchod) poprvé, tak se mi líbil jejich styl hudby...slova jsem neznala (jen u jedné písničky prej: "Hele tu znám :), odkud ji znám?" :D ....aha :D (→hrají ji někt. skupiny u nás na zábavách...) ). Kámošce (jiný, né tý co byla na SP) se ta skupina líbí, takže dvě její oblíbený písničky znám dobře a pak pár z jejich nového alba, kt. jsem si párkrát poslechla - vůbec nejsou špatný ;).) No slyšela jsem je po druhé a někt. písně jsem neznala...a fanoušci SP byli skvělý :) - nevypískali je ;) a bavili se i při čekání na hvězdy večera :D (né, jako fanoušci Avril :D).

Ajaj, dostala jsem se na SP a nějak nevím, co napsat :D. Simple Plan jsem viděla dobře všechny :) i Chucka :D. Nejlíp jsem viděla Seba (což jsem ráda/jelikož jsem stála vpravo) a Pierra, ale kluci krom Chucka :D (ten by to dělal asi těžko) "lítali" (hlavně Pierre :D) po celém pódiu :). Mile mě překvapilo, že hráli Summer Paradise a Welcome To My Life, to jsem ani nečekala :). Mrzí mě, že nehráli Anywhere Else But Here (ale s tím jsem se smířila už před koncertem :D). Moc se mi líbily záverečné písně, kdy hrál Pierre na kytaru :). A prostě celý koncert stál za to..a pokud budu mít možnost určitě jedu na další :). Též mě mrzí, že jsem nejela nakonec na ten před třemi roky... věřím, že bych si to taky užila..→to jsem SP poslouchala celkem furt..alespoň předtím, to už myslím nastávalo období..kdy jsem se zaměřila víc i na jiný skupiny...Bylo to parádní, jen trochu krátké a rychle to uteklo :(. A to pití? Když jsem čekala levné pití na OAF, ptž tvrdili, že tam budou levné ceny..a nakonec se z toho vyklubalo pivo za 35kč.. :D o dalších pitích nebudu mluvit...koktejly tam měli za normální cenu :) což u mě bylo velký +. No jsme si říkaly s Marsí pro pražáky je to asi levná cena...na koncertě měli pivo za 45kč. Sprite (fakt kvalitní, luxusnější jsem nepila), půllitrovka - též za 45kč...byla tam ještě bonaqua, ale cenu nevím, myslím, že o moc levnější nebyla..ale partička holek s klukama jich měli hodně, takže asi tak o 5kč byla levnější :D možná 10..ale já měla chuť na Sprite, tak jsem si vzala Sprite :D... Kamarádka mě v průběhu koncertu opustila, blbě se jí ve předu dýchalo. A pak jsem se nějak dostala hodně dopředu. Bylo to fakt dobré.

Po koncertě jsme si udělaly další procházku :D a i delší :D..teď mě bolí nohy jak sviň! :D Tak od 11h do 2h a pak s přestávkama do 5h - to dá celkem zabrat :D. Ale byla to fajn procházka... Jestli budou kvalitnější záznamy na Youtubku, tak vám je sem hodím ;). Já mám natočený tři písničky, ale vždy jen části...buď mě bolela už ruka..nebo mě štvalo, že tam jsou vidět ruce(stejně mi šlo o ten zvuk :D protože kvalita videa je o něco horší než zvuku :D a když nejste v první řadě nebo obr, tak s rukama se počítá...) ..a nebo u té třetí, říkala jsem si, když tam tam Pierre krásně hraje a je to poslední písnička, tak bych ji mohla mít celou natočenou..jenže pak jsem si řekla, dostala jsem se blíž a zatím jsem je pořádně nevyfotila, tak jdu fotit (Astronaut-toho mám vlastně skoro celýho, jen né začátek myslím :D..., Summer Paradise - měla jsem velkou radost, že ji hrají :), ale po 33s jsem si řekla kašlu na to to to bude vypadat, když s tím takhle melu a ještě do toho "melu" - "zpívám", Perfect ale konec mi nejspíš chybí :/). Pak jsem mohla mít krásnou fotečku Pierra (fakt nej.) - koukal se mým směrem..už to bylo zaostřeny všechno a najednou nějak blbě dali světlo :( a mám bílej Pierrův obličej no něco podobnýho obličeji :/..ale pár dobrých fotek mám...já stejně spoléhám na profesionální fotky a vždycky si je na památku uložím od nich :). Většinou na takových akcích nefotím nemá to cenu, radši skáču, zpívám...a pak stahuji fotky od profesionálů ;). A někdy i videa z youtube od lidí, co je to baví natáčet a nemelou se :P. A pak Student Agency pěkně domůůů :) (OK, skoro domů, když jsem si sedla do našeho auta, tak celkem změna :/ k horšímu...prostě ty sedačky ve studentovi :D a capuccino a časopis k tomu zadarmo :-). No kámoška si to užívala po svém..krásně chrněla :D :D. To já půjdu spát až někdy kolem no možná 10h...možná až později.







Pár videí na závěr





Původní článek zde.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...