Přeskočit na hlavní obsah

Studentský majáles, Brno 2015





Už je to několik dní, co jsem si říkala, že se Studentského majálesu musím zúčastnit. Festival trval dva dny a na oba jsem chtěla zajít. Sice mě dohromady zaujali asi tři interpreti, kteří byli loni všichni na Úletu - Rocky Leon, Smola a Hrušky a Zoči Voči. Nakonec kvůli počasí mi vyšel jen jeden den. První den skoro celý propršel, a tak jsem radši zůstala na bytě. Bylo mi to líto, ale říkala jsem si, že bych si to stejně moc neužila. Druhý den jsem měla naplánovaný s kamarádkou, sice jsem si říkala, že pokud bude pršet, tak ona nejde, ale já půjdu. Přeci jsem nezůstávala o prodlouženém víkendu v Brně za nic pro nic... Naštěstí se počasí umoudřilo a obě dvě jsme vyrazily! :) Sice jsme tam vážně byly skoro jen na Zoči Voči, ale byl to příjemně strávený den. Začneme pěkně od začátku...

Takže po jedné hodině jsem se rozhodla, že už půjdu spát, potřebuji nabrat síly na nadcházející týden a hodilo by se, abych trochu síly měla i na fesťák. A tak jsem šla...ale co se nestalo. V sedm hodin ráno mě vzbudí hluk...práce na silnici. Vážně mě to dostalo...hodinu jsem se snažila to nevnímat a usnout, bohužel se to nedalo. Tak jsem vylezla, udělala si snídani (jablko, jogurt, skořice - mňam), koukala na seriál(y). A pak si udělala hnusný oběd...to jsou ty moje experimenty, bohužel se občas nepovedou. Ale s kamarádkou jsme měly v plánu, že před fesťákem se stavím u ní a uděláme si něco dobrého na večeři...nakonec jsme skončily u mražený pizzy. Byla výborná :). A předtím jsme si stihly ještě udělat Crazy Coke (vanilková zmrzlina s Coca Colou). Sice jsme se neviděly skoro tři týdny, ale mně to přišlo jako věčnost...tolik se toho stalo nového (že jsme si to snad ani nestihly všechno říct). A pak jsme vyrazily na místo konání festivalu. Obešly jsme stánky, koupily si pivko a vyrazily k pódiu. Kluci sice hráli už v 17:45 (což mi přijde pěkně debilní čas...mám radši vystoupení, co jsou za tmy), ale bylo to skvělé vystoupení. Dokonce zahráli jednu písničku, kterou jsem skoro neznala...je na akustickém albu a to mě moc nezaujalo. Ale tuhle písničku trochu upravili (nebyla akustická) a znělo to moc dobře! Taky jsme pak po celém vystoupení měly pěkně zalehlé uši.

Pořád tedy nemůžu vystát malý děti na festivalech (ty co mají ještě kočárky) a psi taktéž...trochu nechápu i těhotné maminy. Chápu, že to může být trochu těžké odolat, ale já bych odolala...a to občas mívám fakt absťáky :D.

Po vystoupení jsme šly zkusit štěstí na záchody, kamarádka štěstí moc neměla a z toho prvého hned vyrazila pryč :D. Tak jsme to tam pak s dalšíma holkama pěkně zdrbly. Pokus číslo dva byl úspěšnější a svezla jsem se s ní...šla jsem až po ní. Taky těm okolo to trvalo déle, takže mi ani nic jiného nezbylo :D. Pak jsme si daly bramborové spirály...bohužel už byly studené, ale i tak byly dobré! To zrovna hráli Fast Food Orchestra. Melodie byla na fesťák dost povedená, ty texty byly také trošku lehčí :D. Ale kamarádce byla pak už zima, tak jsme se vydaly "domů". Ale i tak mi to stačilo :). Škoda, že ostatní výše zmíněné skupiny nebyly také dneska. Bylo by to ještě více dokonalejší :-).

Z článku jsem tak trochu (úplně!) vypustila kamarádčinýho přítele, který nakonec na fest s námi nešel, ale pěkně jsme spolu "zanadávali" na zaměstnavatele...děláme u stejné firmy :D. Akorát docela něco jiného. A také mi dal jeden kalendářík (které sbírám). A celkově se zase předvedl jako někdo, kdo si moji kamarádku zaslouží :). Takže jsem za ně šťastná nebo díky nim šťastná? :)

Enn

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...