Přeskočit na hlavní obsah

Duben 2018

Další měsíc za námi, neskutečně to letí. Překvapivě se mám dobře a (skoro) vše se mi daří. Bojím se jen, že v květnu se to změní. Musím začít psát bakalářku, potřebuji aby mi byl schválený projekt k ní. A zkouškové bude. A bojím se, že jak se mi něco hodně hodně podělá, tak ... no snad se nic nepodělá a když jo, tak snad to přejdu s úsměvem a budu bojovat ;).




1. Rybičky 48

a) Ženy (akustická live verze)
Už tu dlouho nebyly (nebo nebyli) Rybičky, že?


b) Američan z Poličan


2. ROMUALD KLEMM

a)Mám to tak rád
Tohle je trochu vtipné. Posílala jsem to kamarádovi, že vypadá dobře a má hezký hlas, ale jinak se mi to nelíbí. Kámoš odvětil, že je hezký, ale hlas je hrozný a hudba ujde. Hm no a po nějaké době se mi začaly líbit obě dvě jeho písničky. Proč ne.


b) Pojď se mnou dál

3. The Paranoid - Spovedám sa
Ke konci měsíce jsem znovu (po pár letech) začala poslouchat The Paranoid.


Teď následují písně, které bych normálně neposlouchala a nebo alespoň né dříve. Ale poslední dobou potřebuji něco, co mě nakopne. 

4. Ofenbach - Be Mine


5. Alice Merton - No Roots


6. Jax Jones - You Don't Know Me ft. RAYE
Tuhle mám ze zumby.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...