Přeskočit na hlavní obsah

Co si chci v nejbližší době přečíst? 4

Tak je tu další článek s knihami, které se v nejbližší době pokusím přečíst. Ještě pořád čekám na jednu knihu, kterou mám rezervovanou v knihovně a jednu tlustou právě čtu jsem právě dočetla (1/7 2018). Ale jinak mám vše odškrtnuté (přiznám se, že minimálně jednu knihu jsem nakonec nečetla celou, protože mě nezaujala).


1. Robert Bryndza: Temné hlubiny
Počítám s tím, že o tomhle autorovi už jste slyšeli? Já četla první dva díly a knihu Dívka v ledu jsem několikrát fotila - jednou pro Instagram knihovny, podruhé jsem ji dávala na svůj Instagram a pak? Pak byla vyhlášená soutěž a já neodolala a nafotila ji potřetí. Z knih je spousta lidí hodně nadšená, ale já (asi) jako milovník detektivek, hodnotím tuhle sérii jako průměrnou. A pokud se to tímhle dílem nezmění, tak další díl(y) číst nebudu.

2. Jane Austenová: Rozum a cit

Říkala jsem si, že už bych si k ní mohla sednout či lehnout a konečně ji přečíst. Jane Austen mám velmi ráda. Jenže tuhle knihu máme doma, a tak jsem vždy nakonec dala přednost nějaké z knihovny. Ale teď jsem se pár měsíců romantice v knihách vyhýbala, tak bych to mohla změnit. A hlavně, o prázdninách chci hodně času trávit doma u rodičů, takže bude i možnost číst :).

3. Lauren James: Poslední začátek 09/07 2018
Četla jsem první díl jako e-book a moc se mi líbil. Moje kamarádka vlastní oba dva díly a slíbila mi, že mi druhý díl půjčí. A už ho mám u sebe a čeká až se do něj pustím. Kniha je o páru, který se rodí po několik století znovu a znovu - vždy změní svět k lepšímu, pokaždé se beznadějně zamilují, ale také je pokaždé osud rozdělí.

4. Atticus: Láskou ji nespoutáš 25/09 2018
Tahle kniha na mě skáče všude. Nevím, kdy se k ní dostanu - záleží to na kamarádce, která je tak ochotná a knihu mi chce půjčit. Jsem na ni vážně zvědavá. Slyšela jsem, že v angličtině je mnohem lepší. Jenže taky dražší. A co já vím, možná se mi líbit nebude. Kdybych z ní ale byla nadšená, tak bych pak i přemýšlela, o tom, že bych si pořídila verzi v angličtině.


Co vy, máte zkušenosti s nějakou z těchto knih? Četli jste něco od Jane Austen? Například Pýchu a předsudek? Líbila se? :)


Komentáře

  1. a tychto knihach pocujem prvykrat. od Jane Austin som tusim este nikdy nic necitala a detektivky obcas zvladam, no nie prilis casto :D zaujala ma ta posledna kniha, po tej sa v kniznici urcite poobzeram :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozum a cit bych si taky ráda přečetla, protože Pýcha a předsudek se mi moc líbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozum a cit je jistě krásná. :-) Mám Austenovou ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu od Jane jsem četla, zrovna tu Pýchu k maturitní četbě a byla jsem spokojená, kniha se mi líbila. Rozum a cit jsem viděla ve filmové verzi a byla jsem také nadšená :-) A ta poslední kniha od Atticuse? Doporučuji! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Roberta Bryndzu mám moc ráda :-) snad vydá další díl.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. snad se ti povede přečíst vše, co plánuješ a třeba ještě něco navíc ;) já se teď pustila do plnění čtenářské výzvy na Databázi knih, ale také čtu i knihy podle sebe :))

    Láskou ji nespoutáš jsem četla a líbilo se mi to, je to milé a usměvavé... a zahřeje to u srdce :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...