Přeskočit na hlavní obsah

Nejlepší léto

Podle kalendáře, tu dnes máme první letní den :). Jak si ho užíváte?




Já jsem dnes ráno měla přijímačky na magistra. Když jsem tam přišla, tak mě docela chytla panika, ale pak jsem se ji nějak zbavila a dalo se to. Příští týden budu vědět výsledky, tak mi držte palce. Přijímačky byly kolektivní a ústní a to já nemám ráda!

V září mě čekají státnice, ale i tak si chci tohle léto užít. Možná nepojedu nikam do ciziny, takže tvrdit, že tohle léto zase překoná to loňské, je asi přehnané. Ale i bez dovolené v zahraničí si ho chci užít.

Bude to pohodové léto - takže pracovat budu ze zahrady - představuji si to, tak že budu v plavkách, notebook před sebou a vedle něj nějaký drink. Budu odpočívat v houpací síti s knihou. Chodit na procházky s Bellou (náš pes). Jezdit na koupaliště. A občas si zajedu do města (kde mám druhý domov) za kamarádkami - takže nebudou chybět výlety, posezení v parku, v kavárnách apod. Určitě nemůže chybět i nějaký hudební festival. Letos půjdu dokonce i na svatbu (a rozlučku!). No a to učení - to taky chybět nebude. Říkala jsem si, že bych tomu ze začátku dávala hodinku dvě, aby to bylo snesitelné. Ale víte, jak to bývá s plány s učením. Jako minimálně si budu ze začátku chystat materiály ke státnicím, ale pak s tím učením - nevím nevím.

S mořem to vypadá pořád nadějně, ale spíše až v září po státnicích, tak uvidíme. Pak jsem chtěla ještě do Tater, ale nevím zatím nemáme domluvené ubytování a nic. Takže kdoví.

Ale jelikož léto začíná dnes! A mě konečně začíná i vytoužené volno (hezky se to sešlo!). Už jsem se začínala pomalu chystat od úterý - s kamarádkou jsme povinnosti spojily s příjemným a zašly si na oběd, včera jsem byla s jinou kamarádkou po dlouhé době venku (na pivě a jídle) a dnes jdeme s jinými holkami do restaurace/hospody, zítra mám sraz s další kamarádkou, v sobotu festival, neděle bude odpočinková - nebo spíše budu dohánět práci, protože jsem jí teď moc nedala - psala jsem tu bakalářku, která je konečně odevzdána. Je to drsné. A doufám, že hodnocení bude OK. V tomhle semestru jsem měla seminář k bakalářské práci a rovnou ještě bakalářskou práci. U nás to je tak, že v semináři si musíme vypracovat projekt - o čem práce bude, popsat zdroje, z kterých budeme čerpat a podobně. A v tom druhém předmětu musíme už napsat práci. Většina lidí, která už měla schválený projekt z minulého semestru (já jsem měnila téma), tak nakonec taky odevzdávala se mnou, ale co jsem zjistila dnes, tak někteří si nechali termín prodloužit o pár dnů/týdnů (já už jsem nechtěla, už jsem se toho chtěla "zbavit" chtěla jsem volno atak) a někteří dokonce až o rok. Tak jsem na sebe pyšná, ale zároveň se obávám, že mi třeba bude vytknuta kvalita práce. Jak na tom jsem, se dozvím možná až v srpnu, takže mě docela napínají. Každopádně teď budu mít školní povinnosti "až v září" (když nepočítáme učení). A v pondělí uvidím další jinou kamarádku - v plánu je oslavit její narozeniny a taky půjdeme na jídlo :).

Kdyby byl i zbytek prázdnin takový, tak se zlobit nebudu. Ale budu tam mít určitě i pár dní volna - jak jsem psala práce z domu + odpočívání s knihou.

Jaké máte plány na léto vy? Doporučili byste mi nějaká zajímavá místa v České republice? Místa, která vás chytila za srdíčko? :) 

U mě je to určitě zřícenina hradu Rokštejn (na Vysočině kousek od města Brtnice), zřícenina Templštejn (Mohelno, Dukovany) a třeba Máchovo jezero, na které jsem si nedávno vzpomněla - je kolem krásná příroda a ty západy slunka jsou kouzelný! Je tu spousta moc krásných míst a ráda bych někdy napsala o nich články, ale uvidíme - snad si v létě najdu trochu času ;).

Zatím se mějte krásně.
EDIT: Jsem přijatá ;).  25/06 2018

Komentáře

  1. Držím palečky, aby tě přijali! ♥
    Taky vidím léto nějak podobně - venku, s knížkou nebo u vody.

    Jinak s těmi výlety - nejvíce se mi líbily Adršpašské skály a zatopený lom Výkleky. Nevím, jestli jsi o nich slyšela, ale určitě doporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, v týdnu budu vědět, jestli jsem přijatá :). A díky za tipy! Adršpachy jsou fakt krásné a lom si dávám na seznam ;).

      Vymazat
  2. Krásné plány na léto, přeji ti, aby tě přijali na školu. :-) S výlety je to těžké, já třeba plánuji jet do Dětenic - už jsme tam byli několikrát a ta středověká krčma mi prostě přirostla k srdíčku, potom bych se chtěla podívat do Lednice a teď naposledy jsme s přítelem byli v Českém Krumlově a taky moc krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, snad ty přijímačky dopadnou dobře :)
    Na dovolenou jedu na Slovensko, ale je to vůbec zahraničí...? :D No a pak exkurze se školou do Francie, kam se moc těším :) U státnic taky držím palce :) já dělám v září poslední zkoušku a jsem docela ráda, že mám tolik času se na to naučit a nemusela jsem spěchat na poslední chvíli v červnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá, teď jsem si všimla editu, že jsi přijatá, takže gratuluju :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...