Přeskočit na hlavní obsah

♥ Co miluji (03) na Vánocích


  • adventní kalendář
Tak ten prostě potřebuji mít, bez něj to nejde.
  • vůně mandarinek
Mandarinky mám spojené s přicházejícími Vánocemi. Jako malá jsem je dostávala k Mikulášovi.
  • sníh
Jenž poslední dobou není. Stavění sněhuláků a koulovačky. Kdysi jsme stavěli i bunkry, což bylo děsně super a jsem ráda, že jsem prožila i takové zimy. A bobování.
  • čas strávený s rodinou a přáteli
  • Tři oříšky pro Popelku
  • zdobení stromečku
  • rozbalování dárečků, poslední dobou spíš darování :) 
  • prskavky
  • chlebíčky
  • pečení cukroví
  • vánoční písničky
  • barevná světýlka

Dneska to bylo trochu ve zkratce a co milujete vy na Vánocích? :)

s přáním krásných Vánoc, 
Ennie♥

Komentáře

  1. Miluji to stejné, co ty. Ještě k tomu vánočku s nutellou a vůni vánočních svíček, ách. :-) No, už se prostě nemůžu dočkat Štědrého dně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vánočku taky miluji! :) ale já ji tedy jím s máslem :)

      Vymazat
  2. to je hezké :) v některých bodech se shodujeme :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tomto seznamu se můžeme shodnout! Bez adventního kalendáře to prostě nejde! :) I mě sníh velmi chybí, v dětství byl neodmyslitelnou součástí Vánoc a teď už tak dlouho nebyl... Každý rok se modlím, ať aspoň malý poprašek na Štědrý den napadne a ono nic. Je to škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Přidala bych ještě světélka a svařák! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světélka tam mám! Ale pravda, na svařák jsem zapomněla :( :D.

      Vymazat
  5. Shodla bych se s tebou snad ve všem :) Já mám ráda hlavně čertovské pohádky jako Hrátky s čertem a S čerty nejsou žerty. Bez těch si neumím Vánoce představit :D Jo a taky bez Kevina! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...