Přeskočit na hlavní obsah

Rok 2018 aneb co jsem tenhle rok prožila


  • moje první deprese (nejhorší období trvalo týden - nic ale vůbec nic se mi nechtělo a nic pro mě nemělo smysl)
  • nešťastně poblázněná
  • uvědomila jsem si, že mám kolem sebe fakt skvělé lidičky, kteří při mě budou vždy stát a budou se mi snažit pomoci
  • s jednou kamarádkou jsme se ještě více sblížily (kvůli tomu debilnímu období)
  • s jinou kamarádkou jsme slavily Valentýna (jsme takové trubky a našeho přátelství si vážíme, takže slavíme i výročí přátelství a tentokrát jsme společně strávily i Valentýna a daly jsme si kytičky)
  • zbavila jsem se UPC (to je vážně velké plus)
  • byla mi nabídnuta brigáda na základě dobrých zkušeností z praxe (ale na jiném oddělení)
  • poprvé jsem odmítla zaměstnání (dobrou práci, dokonce mi dali i několik dní na rozmyšlenou a čekali na mě - na 0,75 úvazku)
  • měla jsem/mám skvělou brigádu, kde jsou skvělý a ochotní lidé - měla jsem ji kousek od bytu, mohla jsem si chodit, jak mi to vyhovovalo, pak jsem dokonce mohla pracovat z domu - v uvozovkách jsem dostala i finančně přidáno (respektive méně práce za stejné peníze)
  • změnila jsem téma své bakalářské práce
  • měla jsem skvělého a milého vedoucího bakalářské práce
  • získala jsem několik kontaktů v "mém oboru"
  • byla jsem na Ladies Night Rybiček 48 (zadarmo akce v Kutné hoře, jen pro pár vybraných šťastlivek)
  • slyšela jsem Chinaski v nové sestavě
  • byla jsem znovu v Budapešti, ve Vídni
  • v Maďarsku jsem navštívila městečko Gÿor
  • na Slovensku jsem navštívila několik zajímavých míst a ochutnala nejlepší zmrzlinu - raffaelo
    • plus čtyřlístková mánie
  • na prodloužený víkend jsem byla ve Slovinsku a moc se mi tam líbilo - jezero Bohinj je nejkouzelnější :)
  • Instagram, který spravuji pro jednu miniknihovnu přesáhl 150 sledujících (byl to můj cíl) - momentálně 197
  • zveřejněný článek na školním internetovém časopise - článek jsem psala s tím, že ho bude číst vyučující a možná moje kamarádka, která mi ho prvně zhodnotí. Nakonec ho četla, ještě spolužačka, co měla na starost webovou platformu časopisu. Moje kamarádka a zároveň spolužačka, která "můj úspěch" hodnotila slovy, že jsem úžasná. A dokonce i moji rodiče. A asi pár dalších lidí, rozhodně má určitou sledovanost. Z očekávaných dvou lidí …
  • nejenže jsem dopsala bakalářskou práci, ale dokonce jsem odstátnicovala a tudíž se můžu pyšnit titulem Bc.
  • díky tomu, že jsem šla na určitou praxi (už minulý rok) - se mi otevřelo spoustu dveří - mám tu super brigádu, díky tomu jsem měla nové téma bakalářky a super vedoucího a bakalářka nebyla jen do šuplíku a možná díky tomu se otevřou další dveře - možnost pracovat na nějakém projektu/možnost práce a snad i téma magisterky?
  • podívala jsem se do Vysokých Tater - bylo to skvělé, jeden z mých splněných snů 
  • byla jsem i u moře - v Chorvatsku (a podívala jsem se na Plitvická jezera)
  • podnikla jsem několik výletů po ČR - Kroměříž, , …
  • byla jsem přijatá na magistra, kterého momentálně i studuji
  • začala jsem se učit francouzsky (ale spíš jentak pro zábavu a abych uměla něco málo přečíst - přeložit z psané formy)
  • nemohly chybět i koncerty a festivaly
  • bydlíme s kamarádkou jen sami dvě a každá máme svůj vlastní pokoj (ale chtěly bychom nějaký modernější byt)
  • určité úspěchy jsem slavila i na Instagramu
  • svatba mé kamarádky ze střední (+ rozlučka)
  • nějak mi na mysl přišlo, že asi ale nemám žádného nového kamaráda - že jsem jen prohlubovala stávající přátelství, ale přeci jen mi za chvíli přišel na mysl kamarád - známe se delší dobu, ale předtím jsme se spolu vlastně ani nebavili až tento rok trávíme společně i čas mimo školu - je neuvěřitelný, jak ten čas je velmi relativní - přijde vám, že se bavíte roky a přitom je to jenom rok a ke všemu vám přijde, že ten rok velmi rychle utekl - zvláštní
  • jasně, poznala jsem několik nových lidí 
  • promoce - několik lidí mi pochválilo šaty a že mi to moc sluší a bylo to vážně milé a nejvíc mě potěšil čas s rodinou a přáteli a teta se strejdou mi dali moc úžasný dárek
  • začala jsem více nosit sukně a pořídila si i několik šatů, mám nový kabát
  • měli jsme sraz se střední a bylo fajn se vidět po pár letech
  • začala jsem si více užívat života (a peněz)
Pokud jste to alespoň prolétli až sem, tak jste dobří a jsem ráda, že vás zajímalo, jaký rok jsem měla. O většině věcí už jste beztak i slyšeli. Jsem moc ráda, že jsme společně prožili celý (první!) rok na nové doméně. A přeji vám i sobě hodně štěstí do nového roku a plno splněných přání ♥.
s láskou Ennie

Komentáře

  1. Teda, musím říct, že jsi toho za ten rok prožila opravdu hodně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. přeji hodně štěstí na studiu a doufám, že tento rok nabídne nové příležitosti a možnosti a také dobrodružství ;) (a třeba i něco nového s tou trubkou :D )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...