Přeskočit na hlavní obsah

Zákon přitažlivosti 2

Vše je možné, stačí si přát a věřit. Občas je tedy fajn, když i vy vynaložíte nějakou aktivitu vedoucí k vašemu cíli...


Jak někteří z vás ví, tak můj sen je pracovat z domu. Případně kombinovaná práce (občas bych byla ochotná dojít do nějaké instituce) a nevadilo by mi ani pracovat z instituce, pokud by byla blízko mého bydliště (mohla bych chodit pěšky a nejlépe tam byla do 10 minut). A nejlépe, kdybych si do práce mohla chodit, kdykoliv chci.
Takže se třeba v 20:00 rozhodnu, že jdu do práce a prostě jdu. Nebo se mi nechce jít do práce, tak nejdu a jdu až další den a o to tam budu delší dobu. Nebo o víkendu. Kdykoliv a na jak dlouho budu chtít. Také jsem zjistila, že práce na plný úvazek asi není úplně nic pro mě. Kdysi jsem tak pracovala a bohužel to nebylo jen 8 hod ale většinou tak 10-12. Ale měla jsem zaplaceno jen 7,5 hod. Díky. Už nikdy víc. A byla to fakt náročná práce.

Jenže jak dospívám, tak zjišťuji, že můj čas je hodně vzácný. Prostě si ho vážím a chci život prožít. Ne jen přežívat a chodit z práce do práce a těšit se na víkendy. Neumím si momentálně představit, že budu mít klasickou pracovní dobu (v nejlepším případě po-pá 8 hod). Je to způsobeno tím, že mám úžasnou brigádu. A můžu si tam chodit kdykoliv chci a zvládnu do práce dojít do 10 minut. Což se teď ale mění a je to ještě lepší.

Možná si vzpomínáte, že jsem měla trošičku dilema. Mohla jsem mít dobrou práci na 0,75 úvazek. Nebyla jsem si tím, ale úplně jistá - pracovní doba - jak se mi bude chtít - jen potřeba sladit pak s kolegy, protože bychom měly 2 počítače ve čtyřech lidech. Dvě moje nadřízené vypadaly sympaticky. Budovu už jsem znala, protože jsem dříve měla brigádu na jiném oddělení - moderní budova, super kuchyňka. Dojíždět se mi moc nechtělo (ale na brigádu mi to nevadilo!). Práce by byla obdobná s tím, co mám a co jsem měla na brigádě. Ale zdálo se mi to trochu složitější - hodně odborné a cizí jazyky od švabachu, azbuky až něco málo česky. A i tu odbornou angličtinu jsem si moc neuměla představit. A tak i když nebylo jisté, jestli doopravdy dostanu tu brigádu - jsem to riskla a tuto práci odmítla.

A jsem momentálně moc nadšená. Vím, že to tak mělo být a vím, že jsem to věděla už předtím. Práce je super (i když původně mi bylo řečeno, že budu mít jinou smlouvu a ta by byla výhodnější - ale já tam nešla kvůli penězům a s tou prací č. 1 by to bylo finančně hodně podobné - ale musela bych dojíždět, takže ztráta za dopravu a hlavně ten čas). A dokonce mám svůj vlastní počítač! Hlavně v práci č. 1 by mi nemohli moc vyjít vstříc v rámci psaní bakalářské práce. Tady? Odpracuj pár hodin měsíčně a můžeš psát :). Pak jsem si to měla dohnat další měsíce. Tam bych musela dřít přes 80 hod a tu bakalářku a zkoušky bych nedávala. A teď? WOHOHOO budu moci pracovat z domu :) - ze zahrady, v plavkách / v pyžamu, … Prostě jak se mi bude chtít. Vtipné je, že jsem si taky říkala, že bych ten zákon přitažlivosti mohla vyzkoušet a i když na penězích nelpím, tak bych mohla dostat přidáno. Přidáno nemám. Ale už nebudeme placeni hodinově, ale podle udělané práce. Což je pro mě výhodnější, alespoň zatím to tak vypadalo, protože mi to šlo :). (Respektive budeme placeni podle normy a norma vychází méně než jsem měla za hodinu odpracované.)

Jsem za tu práci, za svoji šéfovou a za svůj život nesmírně vděčná. ✮✰✯

Přála bych si, aby byl každý člověk šťastný, aby lidi k sobě byli milý a aby se nám tu všem krásně žilo.

Na to, jak jsem měla hrozný konec minulého roku a začátek letošního roku, tak jsem fakt šťastná a pokud mi vyjdou všechny plány, což vyjdou, že jo? Musím tomu věřit a taky tomu věřím ;), tak tenhle rok bude zase o kus lepší než ten předchozí :).


Komentáře

  1. Tak to je super, že ti to takhle vyšlo a že i když jsi byla na vážkách, rozhodla ses správně. Hlavní je, že práce tě baví a když k tomu všemu ještě umožňuje současně dělat věci ke studiu nebo pracovat z domu, pak je to teprve pecka. :-) Držím palce, ať to krásně pokračuje i dál a třeba dostaneš nakonec i ten přídavek. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. je to paráda :)) jsem za tebe moc ráda a přeji ti to :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je krásný, jak ti to dopadlo. Na jednu stranu závidím lidem, co pracují z domova. Já tedy dělám krátký a dlouhý týden, na což si nemůžu stěžovat, hodně mi to vyhovuje. :-) Stíhám všechno s klidem a užívám si. Jsem šťastná i za tebe a i já věřím, že se ti všechno podaří! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...