Přeskočit na hlavní obsah

Aerodrome, 2014 (Avenged Sevenfold)

V roce 2014 jsem navštívila nejednu pro mě důležitou hudební akci a tentokrát přináším článek z Aerodromu.

Konečně nadešel ten Den D. Nemohla jsem usnout a když už jsem usnula, tak jsem se neustále budila, abych náhodou nezaspala a neujel mi autobus. Kolem 10 hod jsem se vydala na autobus, doprovodit mě šla maminka s naší fenkou, která chtěla jet se mnou. Nejsem fanynka braní psů ani malých dětí na festivaly, tak jsem ji vstup do autobusu musela zakázat.

Samozřejmě, že už v autobusech jsem se připravovala na festival a poslouchala Avenged Sevenfold. Ano, množné číslo - přestupovala jsem. Ale jela jsem "jen ve dvou" a v obou jsem si dopřávala ten luxus sedět sama :).

Jelikož jsem si týden před festivalem zmrzačila nohy novými boty, tak jsem si několikrát dávala náplasti, protože nechtěly vůbec držet a to den předtím normálně stačily jedny. Nakonec jsem se na to vykašlala a teď trpím. Nejenže se mi rozedřené paty znovu rozedřely, ale mám puchýře na malíčkách a pak zničené jedno chodidlo, což je na tom to nejhorší a bolí to při každém kroku, hlavně když nemám ponožky a boty...ale ani to mě neodradilo od včerejších ohňostrojů a dnešní procházky okolo přehrady a samozřejmě návštěvy pár obchodů.

Po příjezdu do Prahy jsem se vydala pěšky na Výstaviště. Samozřejmě jsem nešla cestou, jakou jsem si našla. Nebo spíše, kterou mi našly mapy Google. Jaksi za mostem nepokračoval chodník směrem, který jsem potřebovala. Byly tam schody dolů, ale tam jsem jen zahlídla několik bezdomovců a na druhé straně jsem neviděla "výlez". Cestu jsem zvládla úplně v pohodě, a na to, že ze mě vypadlo, že nemám ráda Greenpeace. Né, že bych je neměla ráda. Ale vážně jsem od toho týpka nečekala otázku "Máte ráda Greenpece?". Prostě jsem chtěla odpovědět něco v tom smyslu "ne, nemám čas/ chvátám...blablabla. No možná jsem si s ním mohla pokecat. Protože jsem na místo určení dorazila zbytečně brzo. Kdo mohl počítat s tím, že už se nikde nezdržím...Sedla jsem si na lavičku, která byla naproti hospůdce a neustále na mě pokukovali 3 kluci. A samozřejmě jsem si naposled dala nové náplasti, protože tam ty jsem málem po cestě ztratila. Když už se blížil čas, kdy by se mohla objevit Emm, tak jsem se zvedla a šla ji vyhlížet. Mezitím se přiřítily 3 lidé se simkami od Kaktusu. Já byla v nedosažitelné vzdálenosti, alespoň to tak vypadalo asi 15 minut. Pak ke mě přišel chlapec se slovy "Vy prý čekáte na novou simku...". Na nové simce je přednabito směšných 10 Kč, ale kdo ví třeba se to někdy bude hodit (mimochodem jednu simku od Kaktusu mám a tak trochu ji používám ;)). A ještě k tomu byl bonus ve formě ultratenké ochrany (kondom). Po dalších 15 minutách se vyřítila Emm z pod stromů a šlo se do areálu. Samozřejmě jsme hned zamířili do "VIP zóny", která nás překvapila svojí maličkostí. Celkově nám ten areál přišel trošku malý, ale nakonec se ukázalo, že byl tak akorát. Jen mi teda chyběl stánek s ledovou tříští.

Na pódiu už hrála skupina Powerman 5000, od kterých se mi pár songů líbilo už předtím. Jako před každým festivalem jsem si samozřejmě proklepla skupiny, které tam měly hrát. Samozřejmě i Megadeth, které bohužel nahradili Hentai Corporation. Chápu, že Megadeth nedorazili, ale lepší skupinu vybrat jako náhradu nemohli. Ale k HC se ještě dostanu níže. Skupina Powerman 5000 byla vážně fajn. 

Jelikož hned po té následovala naše oblíbená skupina HC, tak jsme se raději vzdálily a šly mimo "VIP zónu" na pivo a posedět. Než tahle úžasná skupina skončila, tak jsme stihly probrat věci od základky až po gympl a trošku VŠ. A sledovaly jsme "chudáky" z P500, jak je odchytávají fanoušci. Jak se s nimi vyfotil jeden, tak přicházeli další a další a kluci se jich nemohli zbavit. Obzvlášť jednoho mi bylo líto. Před každým focením si vzal do ruky láhev, kterou si odložil a už tu byl další fanoušek a to se opakovalo vážně dlouhou dobu. Když HC nevidíte a nestojíte v dosahu zpěváka a odmyslíte si ty kecy, co pronáší, tak nejsou až tak hrozní. Ale prostě nikdy nezapomenu, na to jak jsem je viděla poprvé. To jsem nevěděla, jak jsou ujetý (šla jsem na koncert jedné skupiny a že si vybrali takovou předkapelu nechápu, vážně jsem to nečekala) a stoupla jsem si hodně blízko. Takže pak pan zpěvák šel za námi a konkrétně mě políbil ruku a pak nás tam všechny hladil po vlasech a další kraviny dělal. Radši na to nezvpomínám. A letos jsem na ně narazila i s Emm na Brněnským Majálesu.

Když začal hrát Rob Zombie, tak si šla Emm koupit langoš a jelikož vypadala trošku bezradně, když si chtěla schovat peněženku a zapnout kabelku, tak jsem se ji zeptala, jestli nechce pomoct...a skončila jsem s půlkou langoše. (Díky, Emm.) Takže jsme snědly langoš a vydaly se pod pódium, kde jsme až dokonce festivalu vydržely. Samozřejmě jsme se čas od času trošku posunuly. Rob Zombie? Jeho kapela má skvělou image. A zajisté byli dobří. Dvě písničky, které jsem si vážně oblíbila jsem vám ukryla pod jeho pseudonym ;).

Další, předposlední, skupina byla Limp Bizkit, která zahrála písničky, jež jsem znala až na asi dvě.

Když přišli na pódium Avenged Sevenfold, tak už bylo celkem tmavo, no trošku k tomu pomohly moje sluneční brýle. Ale vůbec jsem se necítila blbě. Protože Matt (zpěvák) nezklamal a měl je také =). Abych pravdu řekla, čím blíž to bylo, tím víc jsem se nemohla dočkat. Jak technici klukům chystali pódium, přišlo mi to velmi nekonečné. A jsem ráda, že kluci nevynechaly svoje efekty. Trošku jsem měla strach, přece jen to pódium bylo trošku menší než třeba na Rock Am Ring apod. (Na ten se chci rozhodně někdy podívat nebo na jeho "bratra".). Kluci začali písničkou z jejich nejnovějšího alba a tou byla Shepherd of Fire. Zahráli vážně dobré kousky, i když bych vytvořila i o něco lepší setlist! :D Ale bylo to super a bylo by fajn, kdyby co nejdříve přijeli na svůj vlastní koncert. Moje úplně nejoblíbenější písničky zahrály (Welcome to the Family, So Far Away, Nightmare, Bat Country, A Little Piece of Heaven, This Means War...na všechny najdete odkaz zde), ok na všechny se nedostalo :D. Ráda bych si to dala znovu. Kluci jsou vážně zlatý. Synyster mě dostal, když někomu zamával a pak hodil úplně úžasný ksichtík. Doufám, že to bude někde na videu.
Pár dní se u mě určitě ponese v duchu Aerodromu. I když čas od času si poslechnu i něco jiného.

Samozřejmě jsme během festivalu potkaly několik nových (Emm i "starých") lidí. A byl to fajn den. Takových víc! Po festivalu jsme se každá vydala svou cestou. Já pěšky zpátky na autobusové nádraží. Cestou jsem dohnala nějaké slováky a trošku jsem si připadala blbě, protože (obrazně řečeno) jsem jim šlapala na paty. Takže když pak šli na červenou, já se rozhodla počkat. No za chvíli jsem byla zase za nimi. Pak byli trošku zmatení, tak jsem je předběhla a tím se naše cesty rozdělily. Na Florenci jsem si šla koupit velké pití, protože jsem měla mega žízeň. A pustila jsem si (ano ano) A7X a čekala na autobus.

Dokonce to vypadalo, že zase budu mít dvě sedačky sama pro sebe. Ale po nějaké době se milá stewardka zeptala, jestli ke mě může posadit jednu slečnu, že nějak nemůžou najít bezpečnostní pás. Trošku jsem koukala, kolik "brňáku" jelo z Aerodromu. A většina z busu tam byla kvůli A7X. Po cestě se nestalo nic zajímavého. Snad jen to, že jsem si i na chvíli dala pokoj od Aerodromu a pustila si The Summer Set. Přečetla jsem si Popcorn (lepší časopis už na výběr neměla). A keštš kse, so daa Ehm, tak tohle nevím, jak se mi povedlo :D. A ještě jsem si dala kapučínko. Přišla na téma dalších článků, jelikož jsem četla skvělý magazín, tak mám spoustu materiálu do rubriky "drby" (ale shrnula bych to do jednoho článku ;)). Dozvěděla jsem se vážně několik ptákovin :D. A pak kluk přede mnou koukal na jeden film, o kterým jsem se už kdysi chtěla zmínit, tak bych se konečně na to mohla vrhnout a asi bych se rovnou zmínila o více filmech se stejným žánrem.

A na závěr článku bych, vám chtěla navrhnout, že když se budete chystat na nějakou akci, tak mi můžete dát vědět! Třeba bych se ráda připojila.

18/6 2014, Ennie
editováno 19/6 2014
editováno 21/1 2018

PS: Když jsem používala své oblíbené "VIP zóny", tak jsem si říkala, že musím na konec podat vysvětlení. VIP zóna nebyla žádná VIP "jen" Golden circle, prostě VIP zóna mi zní lépe :D. A pokud to ještě (tak trošku skrytá narážka, že?! :D) někomu nedošlo, tak HC jsou česká skupina ;) (jediná, která se vyskytovala na tomhle festivalu).

Původní článek zde.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...