Přeskočit na hlavní obsah

Únor 2018

Jaký byl pro vás únor? Mně přišlo, že v prvních 14 dnech jsem prožila minimálně měsíc, tolik se toho dělo a tolik se toho změnilo - v podstatě ze dne na den. Neuvěřitelné. Co se ale týče hudby, tak už to celý měsíc bylo takové… v duchu zeleniny a ovoce (pro vysvětlení - koukněte na celý článek).


1. Brutální jahoda
Zhruba 14 dní jsem poslouchala Brutální jahodu, kterou jsem poznala díky skupině Zelenina. Pojedou spolu turné a asi na ně zajdu. Snad mi to vyjde. Zeleninu jsem poznala díky Rybičkám 48 a Imodium, kteří jeli turné minulý rok, ale Imodium se nemohlo zúčastnit, a tak za ně zaskakovala Zelenina.

Aby toho tady tentokrát nebylo málo a abych nemusela dělat těžká rozhodnutí, vložím sem více písní od kluků.

a) Čeho se bojíš


b) Situace nejistá


Stejně jsem dilema měla, nevím. Mám ráda hodně ráda asi zhruba 10 písní a vyberte si tři, tři které zaujmou i jiné lidi než mě. Tak zkusíme jednu sladší?

c) Ona


2. Zelenina
Od nich mám ráda taky více písní, ale budou stačit dvě. Na koncertě byli vážně skvělý.

a) Deja Vu


b) Marylin M.


3. Angels & Airwaves - Surrender



4. Imodium - Divoká řeka



5. DIAMANTE - Coming Hot



6. The Cab - La La


7. Foster The People
Poslední dobou poslouchám i nejnovější album téhle skupiny, některé písničky se mi nelíbí, ale převážně to album je fakt dobré.

a) Sit Next to Me



b) Pay The Man


Nevím, co to se mnou posledních pár měsíců je, ale poslouchám převážně českou hudbu, pokud mě sledujete už delší dobu, tak víte, že jsem českou dříve poslouchala spíše výjimečně.



A co posloucháte vy?

Komentáře

  1. Hodně se mi líbí písnička Ona, The Cab - La La a Deja Vu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, tak z toho výběru neznám asi ani jednu, ale zase je pravdou, že českou hudbu moc neposlouchám. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Brutální jahoda :D to je brutální název pro kapelu :D
    Já českou scénu nijak neznám, ale o Zelenině jsem už slyšela :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...