Přeskočit na hlavní obsah

20 let, Marek Ztracený, Zoči Voči, 2015

Bylo to v roce 2015 a pamatuji si to skoro jako kdyby to bylo včera. Byl to povedený den. Prvně jsem byla v Jihlavě na oslavě společnosti ICOM a rádia Vysočina.
Jaj, dlouho jsem se neozvala s reportem z žádné akce. Nějak nebyla nálada na psaní a většinou to stejně bylo o tom, že jsem šla jen na jednu skupinu a povětšinou to byli Zoči Voči. Aneb bylo by fajn, kdyby ještě ohlásili dokonce roku nějaký koncert v Brně :D :D. Ale to bych toho chtěla hodně. Ale dnes (tedy už včera jsou dvě hodiny ráno) jsem měla parádní den. Taký krásně rozlučkový s prázdninami. Jsem ráda, že mi to vyšlo.

Takže jsem se vzbudila už kolem 6 hod. No mohla bych začít už od půlnoci :D. Čekala jsem, že to bude velký den a tak jsem šla spát před půlnocí, ale moc se mi to nedařilo, protože můj mladší bratr ještě nebyl doma a prostě měla jsem takový divný pocit. Když jsem konečně usínala, tak přišel. A aby toho nebylo málo, tak si pustil jeho oblíbenou dunící hudbu a nemohla jsem usnout a ano, bylo něco málo po půlnoci. V šest hodin jsem se už nemohla dočkat a to jsem měla budík jen na půl 8. Nevydržela jsem to a v 7 hod jsem se šla nasnídat a přichystat, to mi připomíná, že bych se měla odlíčit.

V 8h jsme vyrazili směr Jihlava, kde společnost ICOM (autobusy) a rádio Vysočina slavilo 20 let. Já tam jela hlavně, abych si užila poslední den s mojí rodinou (teď jsem měla původně v plánu jet do Brna) a na Marka Ztraceného. Sice ho moc neposlouchám, ale když bych měla vyjmenovat 10 nej. českých interpretů, určitě by se tam objevil. Kor po dnešním vystoupení. (Budeme dělat, že to píši ještě ten den.)

V 9h jsme se dostali do nového zábavního parku Robinson (šli jsme to tam omrknout - bohužel už na to nemám věk) - na to že je to největší zábavní park na Vysočině, tak se mi zdál dost malý. Ale rozhodně se tam malé děti (i rodiče) dost vyblbnou.

Pak jsme se vydali nakupovat - bylo to super. Tatínek se rozhodl, že všechno platí, tak proč ne. Koupila jsem si dózy na svačiny, uchošťoury, dvě halenky a úplně úžasné botasky. V nich se cítím jako kdybych stála na obláčku - mají pamětovou vložku a jsou úžasný! Měli tam podobné i balerínky, ale bohužel jen malé velikosti. Ale kdyby měli moji, tak je beru. Protože celkem na boty trpím. Dokonce už i jedny botasky mi udělaly puchýře.

Pak jsme si dali kafíčko a vyrazili směr areál ICOMU (a rádia Vysočiny). Hned ze začátku jsme potkali majitele ICOMU. Samozřejmě, když už tam jsem, tak si prohlídnu i ty autobusy apod. A nějaký týpek (který tam pracuje) byl strašně aktivní - prvně tvrdí Váš otec to všechno zná, tak Vám to povypráví a pak do mě hučí nějaké věci o motoru. Ale byl milý. Byli tam i zajímavější stroje - luxusní mercedesy na normální ježdění (nejen autobusy, kamiony...) Právě vykouknu z té garáže a tam byla z kuželek dráha a jezdili tam tahače. Bylo jasné, že tam tedy musím. Vypadalo to luxusně jako závody! A byl to zážitek. Když jste si vystáli frontu, tak Vás zadarmo svezli - jedna z atrakcí i pro dospělé.

Všude po areálu byli skákací hrady...no děti se tam dost vyblbly. Dost se i rodičům/prarodičům ztrácely :D.

K jídlu jsem si dala halušky - nemohla jsem si nic vybrat, tak jsem sáhla po tom co maminka a udělala jsem dobře. Byly výborné. Koktejl...ani nemusím psát, že byl dobrý, že?

Jak jsem už zmínila na začátku, tak tam bylo i pódium s hudbou :D. Z těch co si pamatuji byli - O5 a Radeček, Kristina a Marek Ztracený. U Radečka jsem se divila, že ta dvacetiletá písnička je jejich - jediná, kterou jsem znala. U Kristiny jsem toho moc neslyšela, protože jsem šla na prohlídku rádia! Dokonce jsem byla v živém vysílání! :D Sice jsem s ostatními zakřičela AHOJ, ale stejně! :D Rozhodně to tam bylo zajímavé. Poslechli (někteří - já! i přečetli) jsme si zprávy z první ruky :D - stála jsem hned za tou moderátorkou.) Ale od Kristiny jsme slyšeli prý dvě nejznámější písně, takže paráda (maminka říkala!). A Marek...ajajaj :D. 

Marek, Marek...nevím, kde začít :D. Zezačátku jsem stála jak poleno a ani nezpívala :D. Ale rozjelo se to. Rozhodně umí zpívat! Byla jsem fakt zvědavá, jaký bude naživo. Zahrál nám i dvě nový písničky a u té jedné chtěl vědět, jestli ji mají nahrát. Ta druhá, měla dost dobrou melodii (začínala akusticky :D). Je vtipný! U poslední písničky říká (něco podobného): "Tuhle písničku jsme Vám už zahráli, ale snad Vám to nebude vadit - tentokrát ale akusticky. Na jeden takový nástroj - může se zdát, že je to ukulele ale není je to uprdele! Růžový uprdele....prostě totálně pro chlapy." Ozve se ten, který na něj hrál "Kupoval ho Marek." A Marek na to "To je debil :D." (není to přesně :D ale tak nějak to vyznělo a možná řekl ten je blbej :D ale ten výtlem tam byl) a pak nebo předtím právě říká bude to Sex s ex snad tedy nemáte nic proti sexu?" A ukazuje na první řadu "Ty jo, tady asi desetiletý holky a fakt nemají s ním problém." No pak tam padalo, že Jihlaváci rozhodně problém se sexem nemají. Protože v té písničce bylo vždy od diváku slyšet ten sex :D. A Marek nám nechal zazpívat Mám rád sex a on na to "Já taky.". No prostě bylo to vtipné...jen mě štvalo, že ten program byl posunutý.

Protože večer! Jsem se chtěla přesunout do Čáslavic, kde hráli ZOČI VOČI!!! a Bagr (to nikdo neznáte, ale já na ně chodila za mlada - zábavová kapela). Jo v 8h vyjíždíme (od nás!). No v 19h jsme vyjížděli z Jihlavy! Ale nakonec jsme vyjeli v 20:10. A stihli jsme vstup do 20:30, kdy byl o 20kč levnější. A hlavně ZV měli hrát už v 20:45. Takže...

Jelikož už tu píši půl hodiny :D. Tak to trochu urychlíme :D. Ze začátku tam moc lidí nebylo. Docela jsme se divily (teď začínám psát tvrdé y - s kamarádkou - většinou!). Samozřejmě jsme si šly dát hned pivko. Vypily jsme polovinu, skočily na záchod a hurá pod pódium. No byly jsme moc daleko a pak jsme se k tomu pódiu dostaly. Bylo to super. Jen mi teda nesedl Romantik a Klamem neakusticky. Divné to. Zrovna když ty dvě písničky jsem si před měsícem oblíbila - na jiné akci je hráli a akusticky a vydané jsou právě taky akusticky. Alespoň, že Nad Prahou dali akusticky.

Pak jsme se šly s kamarádkou projít, protože jsme se měsíc neviděly (naposled na ZV v Brně - no né tak docela, tam jsme si daly společně celý víkend), takže jsme pokecaly atak a když jsme se vracely, tak nás zastavili dva borci, jestli si nedáme jégra s kolou. Doufám, že vám moc nevadí to moje nespisovné vyjadřování, ale mně to tu víc sedí a hlavně jsem skoro 24h na nohách (ano, přeháním, ale stejně! :D). Kamarádka, že hej...tak hej! Jeden borec nám řekl, že je kominík a kamarádka na něj a máš knoflík? :D Nevím, jestli se to taky u vás říká, ale když vidíš kominíka, tak se máš chytit (za svůj!) knoflík (nejsem si jistá, jestli jen pro štěstí a nebo si něco přát) a pak je další, že si na něj máš sáhnout pro štěstí - pamatuji si, když byl jednou u nás a byl zrovna ohlý, tak jsme ho s jinou kamarádkou píchaly prsty do prdele :D - to nám bylo nějakých 10 let). Kamarádka, to trochu popletla :D. Ale pak ji říkal, že si klidně může šáhnout, že je pošahanej :D. Jo to sedělo, pošahanej rozhodně byl! :D No jako pobavily(i) jsme se. Probrali jsme takový blbosti. Třeba náš věk :D, odkud jsme...ale jména jsme si neřekli! Dále, že kominík je strašnej chudák, protože jeho kamarád (ten druhej) chodí do posilovny a má svaly, takže na něj letí všechny holky. Světe, div se - mně i kamarádce se víc líbil kominík (který měl trochu bříško). Druhej, že dělá modela :D. No dělá u firmy Model :D. Ale dobře to říká! Ty jo, strašně toho do nás valili...vím, že jsem ještě něco chtěla zmínit, ale nevím co. Plavání, rybaření... 

Pokud jste to dočetli až sem, tak vás obdivuji a mám vás ještě o trochu víc radši než předtím! :D Takže od těhlech týpků se přesuneme. Vidíte to, zapomněla jsem zmínit, že jsem potkala spolužáka ze střední. A to jsem byla fakt ráda, že jsem s ním mluvila. Je mi trochu smutno, že ho zase dlouho neuvidím. Dozvěděla jsem se, že se taky hledám (bohužel se nemůžeme najít!! :D - jako z pohledu kariéry atak). Zajímavé, je že jak s někým začnete mluvit, tak pak na něj narážíte na každým kroku. Ty dva jsme taky pak pořád viděly. Ale spolužák, mě pak viděl a nevím, jak to napsat, ale prostě udělal něco z čeho bylo vidno, že je strašně rád, že mě vidí - víc než já jeho! Ale to se mi stává dost. Občas jako nechápu, co na mě ostatní vidí. Né, že bych o sobě měla nějaký nízké mínění (ani vysoký), ale ... teď jsem se tu na chvíli za sekla a nevím, jak to napsat. To je jedno, zpátky na zábavu! (Já tomu říkám zábavo-koncert :D.)

Pak stojíme tři holky venku a povídáme si a najednou se u mě objeví nějaký týpek a poslouchá (to se vám určitě už taky stalo) a my na něj tak koukáme a on "Fakt? Pokračuj..." A pak začne řvát "To jsou oni, to jsou oni." A za chvíli se ozve sborově "To jsou oni, to jsou oni..." Jako ksakru kdo jsme? :D Vždyť jsme je neviděly a nemluvily jsme s nimi. Pak tedy přijde jeho kamarád blíž - a že to pozná po vůni, tak si čuchl k té třetí a říká "krásně voníš" a pak jde ke mně a "ty taky krásně voníš". No jako sakra, je toto normální? Pak ten první tam začal předvádět Gluma (?) z Pána prstenů a valit strašný sračky (to už kolem nás byla maxi partička kluků). Tak jsme se jich zeptali jako na čem jedou...a ten jeden na mě, že ten Glum normálně nepije, tak mu stačily dvě piva. No nevím, myslím, že tak to nebylo :D. A pak jeden na tu třetí, že jako se mu líbí a tak (a vykal ji! nesnáším vykání...tedy jako už si na to zvykám, ale na zábavě? kor když si chce s tou holkou užít?). Nakonec byl aspoň trochu rozumný a říká "Já vidím, že nejsem váš typ, tak tedy půjdu." - na tu holku!. A říkám, vidíš to zase červený :D. Předtím nám říkala, že k ní přišel nějaký týpek a jentak ji chtěl políbit a tak mu vrazila facku a jediný, co ví je, že má červenou mikinu. Tenhle měl červené triko.

Jo, to by nebyly Čáslavice, aby někdo na mě nevylil pivo! Vždycky jsem tam schytávala pivo do kapuce, tentokrát jsem mikinu měla v ruce, tak mi někdo polil (druhou) ruku a kus nohy. Luxus. Pak jsem zjistila, že se trefil i na nový boty (od středy). Pak jsem si dala Strongbow (trošku drahý, ale co jednou za čas! :D - 40kč) a říkám ten zelený. A ten chlap říká on ani jiný není...jenže já mu nerozuměla a říkám "Co?" jenže pak mi to došlo a "aha" :D.

Pro dnešek končím, ale až si na něco vzpomenu, tak to určitě dopíši! :) Byl to fakt den plný zážitků, takže mi toho hafo určitě vypadlo. Půjdu si lehnout a zkusit usnout, ale vůbec se mi nechce spát! :( Já chci zpátky, zpátky, zpátky! :)

Tak se mějte krásně a snad brzy napíši nějaký plnohodnotný report z hudební kulturní akce! :D

Pokud budu mít někdy čas a náladu, tak snad si to po sobě přečtu udělám nějaké "zvýraznění" apodobně. Najdu Vám typický písničky od Bagrů, abyste alespoň trochu měli představu. Jen mě štvalo, že hráli dost písní, které neznám a bohužel jim nebylo ani rozumět. Kluci hrají přezpívané písničky, což znamená, že vezmou zahraniční hit a udělají si svůj vlastní text, který asi trochu vychází z těch anglických. Právě třeba písničku Welcome To My Life od Simple Plan, krásně přezpívali. Jenže tu hráli ti staří Bagři...a už jsem ji neslyšela skoro x let :D. A pak přezpívali dvě novější od nich a ty jim nerozumím! Naposled když jsem na nich byla, tak jsem se to snažila rozluštit, ale stejně jsem jim rozuměla tolik, co dnes :D - jednu větu! Z jedné písničky, tu druhou ani nehráli. A pak hrají dost písní od The Offspring :). Samozřejmě Bon Jovi (It's My Life) a podobně. Třeba i znělku z Přátel... Ale hráli i pár písní od českých/slovenských interpretů. Právě třeba Ak nie si moja, kde zmiňovali, že kluci ze ZV už ji prý nehrají, tak ji zahrají oni. Měli verzi jako Zoči Voči (přibližně :D). Dále třeba Růžovou zahradu a písničku od Mandrage.

Já už vážně jdu, zase nestíhám a dělám strašné překlepy. Doufám, že nebudu mít začátek nějaké myšlenky a konec další :D. Jednou jsem napsala úžasnou sms :D. Přišly mi dvě a obě jsem si přečetla a že prvně odepíši mamce a pak jsem automaticky začala odepisovat Jarce a poslala jsem to Jarce :D. A bylo to zatraceně vtipné a nesmyslné. Ještě štěstí, že jsem nikdy neměla dva přítele a neudělala jsem to u nich. Já vážně tenhle svět nechápu...free vztahy (dneska se mi povedlo říct free style), to že někdo má víc přítelkyň. Nebo i přítelů. Když se kouknu kolem, tak bohužel nevidím nikoho s kým bych chtěla být, natož aby jich bylo víc. A asi bohužel jsem ze staré školy a když s někým jsem, tak s ním jsem, protože si s ním umím představit budoucnost a chci být jen s ním. Třeba kamarádka, byla vždycky taková - chodila s někým, jen aby nebyla sama a musím říct, že jen jedinej z nich byl normální a bylo mi ho strašně líto. Né, že by ho podváděla (teda jednou ho taky podvedla a už s ním kvůli tomu není), ale prostě ehm. Nebudeme to řešit. Ale pokud u Vás v okolí jsou normální kluci, dejte mi prosím vědět! :) Když říkám kluci, tak to můžou být i chlapy :D. Tak 25-35 ideál :D. Vidíte, ani nejsem tak náročná :D. Ehm, to mi připomíná mé články v rozepsaných - rozhodně je na co se těšit - první, je o tom jaký typ kluků se mi líbí - vzhledově, takže pokud jste se mnou už tady delší dobu, tak vám pěkně připomenu herce, zpěváky, kteří se mi líbili :). A vy mě možná taky ještě někoho připomenete! :D A druhý ten je tedy zatím hodně rozepsaný a tam jsou vlastnosti, ale i třeba povolání (né, že bych trvala na tom, že to bude třeba astronaut :D ale jací týpci mě většinou přitahují a kominíci to vážně nejsou :D ale taky jsem jich viděla pár pěkných! :D), povolání a co tam má dalšího :D...no nechte se překvapit, myslím, že dnes jsem už žvanila dost! Bye Bye :-*

PS: Taky jsem dneska zjistila, že moje spolužačka ze střední (tedy její rodiče) vlastní i pivovar - mají firmu na výrobu nábytku. To mě docela překvapilo :D. Asi to bude novinka...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...