Přeskočit na hlavní obsah

(Já a) Léčivé/drahé kameny

Jak už někteří z vás ví, věřím na sílu zákonu přitažlivosti, na pozitivní myšlení, … na to, že když člověk věří, tak se to splní. Věřím, že čtyřlístky přináší štěstí. Základ je věřit, ať už věříme v cokoliv. Pokud někdo věří, že černá kočka přes cestu přináší smůlu, tak to tak prostě je. Věřím v šťastný život. Takže když budu věřit, že mi tento kamínek pomůže zvýšit sebevědomí, tak mi ho zvýší. Ale jestli v to doopravdy věřím? Věřím, že je to možné - jinak bych si je přeci nekoupila a za zkoušku nic nedám ;).


(Šperky, až na srdíčko, jsou z nefertitis.cz. Omlouvám se, za méně kvalitní fotografii, zrcadlovku už mám sbalenou na dovolenou a jsem si líná pro ní skočit. Srdíčko takhle vypadá, že má kaz, ale je to jen odlesk sluníčka.)

Můj první kamínek byl ametyst, podle více zdrojů je jeden z nejhlavnějších kamenů mého znamení (Ryby). Dostala jsem ho tuším od maminky. Vlastně ještě předtím jsem měla růženín, který měl očka, takže byl jako stvořený pro malou Ennie. Jenže nevím, buď je u maminky a nebo se někam zatoulal (musím se zeptat, vím jen že to očko vypadlo). Později jsme si s kamarádkou koupily takovou lahvičku naplněnou různými kamínky, některé poznávám - jiné ne. Koupily jsme si je, protože se nám líbily a chtěly jsme je obě. Asi něco jako znamení přátelství. Lahvičky byly na šňůrce a daly se nosit jako náhrdelník, ta moje se utrhla a teď jsou kamínky vystaveny v mém pokoji.

V září mě čekají státnice a já…prostě ráda o sobě pochybuji, myslím si, že nejsem dostatečně chytrá a prostě mám nízké sebevědomí i sebedůvěru. Každopádně jsem i nervózní, když mám publikum. Natož chytřejší publikum než jsem já. Mívám okna a strach. A nějak jsem si zase našla cestu ke kamínkům. Samozřejmě když mám nějakou těžší zkoušku (ústní nebo mě čeká pohovor), tak si s sebou beru talismany. Dodávají mi důvěru a když jsou od někoho, komu na vás záleží, tak jsou ještě kouzelnější. Víte, že ten někdo vás má rád a věří ve vás! A že vás bude mít rád, i když se to zrovna nepovede. To umí docela uklidnit. A teď jsem se nějak dostala k těm kamínkům a rovnou jsem si jich několik objednala.

Co vy věříte, že určité kameny mohou posílit nebo naopak oslabit nějakou vaši vlastnost? Já právě věřím, v to, že když věříte, tak je možné cokoliv. Takže proč by kameny nemohly dodávat energii apod.?

V následujících dnech bych ráda přidala články o jednotlivých kamenech a začala bych těmi, které vlastním. Právě v pátek jsem si pořídila další (a předtím ve čtvrtek jsem si byla vyzvednou ty, co jsem si objednala převážně kvůli zkoušce), respektive mi ho koupila zase maminka a je ve tvaru srdíčka. Prostě jsem vlezla do dárkového zboží, že koupím blahopřání ke svatbě a tam na mě zazářilo srdíčko z jednoho kamenu, který jsem si také chtěla koupit, ale zase až tak mě žádný šperk z něho nezaujal. Tak jsem řekla mamce, že až mi bude chtít něco koupit, tak může tohle srdíčko a mamka na to, že tu už pak určitě nebude a jestli ho chci :). Tak mi ho hned vzala, bylo tam ještě jedno hezké srdíčko, ale ten kámen jsem nepoznala.


Komentáře

  1. Moc pěkný článek :) Docela se v tom poznávám, taky věřím že když si něco přeji, splní se to :) naše myšlenky mají větší váhu než si myslíme a talismany mi taky vždy pomohly :D měla jsem je taky ted ke státnicím :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc krásný článek... kamínky nějaké doma také mám, nebo teda spíš měla jsem, než jsem se odstěhovala od rodičů. Jinak také věřím ve čtyřlístky i šťastný život... ve šťastné zítřky. :) Moc krásný článek se skvělou myšlenkou. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Za prvé, jsi šikovná a státnice určitě zvládneš! Tomu věřím :) ... A za druhé, jako malý jsem taky sbíral různé kamínky a možná je ještě někde mám. Vždy jsem byl unesený z křišťálu a tygřího oka.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...