Přeskočit na hlavní obsah

101 cílů

Pokud už mě nějakou dobu sledujete, víte, že se vyžívám v "seznamech, toho co chci". A můžou to být věci, které si chci koupit, místa, která chci navštívit a nebo prostě seznam, toho co bych chtěla za daný rok dosáhnout. Poslední dobou se setkávám se seznamy 101 cílů / věcí, které za svůj život chceme dokázat a podobně. 101 věcí je hodně a asi se tam budou objevovat i úplný pitomosti, jako třeba nový mobil :). Ale vážně mi přijde, že co si tyto seznamy vedu, tak můj život je mnohem lepší a úspěšnější. Jelikož miluji cestování, tak v mých seznamech budou hlavně místa, která chci navštívit a také zážitky, které bych chtěla prožít. Zveřejňovat tento seznam budu postupně. Některé po sobě následující cíle budou spolu souviset, ale spíše to budu psát, tak jak mě to zrovna napadne (a zpětně kontrolovat, jestli jsem to už náhodou nezmínila). Tentokrát to nebude nijak tématicky zaměřené, ale zaměřené časově, co bych chtěla stihnout v následujících měsících (nakonec i příští rok). Kdoví, třeba můj seznam překoná i číslo 101 :).


1. Získat bakalářský titul  / splněno
2. Nový mobil / splněno
3. Dovolená u moře (2018) / splněno
4. Plitvická jezera / splněno
5. Návštěva Černobylu
Tam se chystáme s kamarádkou. Řekly jsme si, že příští rok už fakt musíme, tak snad nám to vyjde a já jsem to měla jako motivaci za udělání státnic.
6. Věštkyně
Jako malá jsem se dívala na Čarodějky, dokonce jsem si koupila knihu věštění z karet. Mám ráda tajemno a i nadpřirozeno. Nevím, jestli tomu úplně věřím. Určitě bych to neodsuzovala a přišlo by mi zajímavé si nechat vyvěštit budoucnost.
7. Začít řídit a přestat se toho bát
Nějakou dobu jsem za volantem ani neseděla, a když říkám dobu, tak nemyslím jen pár měsíců. Když jsem šla na VŠ do Brna, tak jsem neměla potřebu a ani pořádně možnost řídit, takže z toho mám docela obavy. No a máme docela obří auto a nevím nevím. Držte mi pěsti!
8. Šílené fotky z "fotobudky" :)
9. Berlín
S kamarádkou jsme už tento výlet plánovaly dříve, takže máme místa, která chceme vidět a zhruba naplánovanou trasu po městě. Takže už chybí jen vyrazit.
10. Sněžka
Nemám ráda davy lidí, ale na Sněžku se prostě chci podívat. Trochu se stydím, že jsem na ní ještě nebyla. Ale je plno dalších kouzelných míst a rozhodně méně zalidněných.

Cestovatelská duše se nezapře. A já se zrovna chystám na tu dovolenou u moře a při cestě za mořem zvládneme i ta Plitvická jezera. Juchů.

Co vy, vedete si nějaké takovéhle seznamy? Docela se těším až budu jednotlivé položky odškrtávat jako splněné a koukat se na to, kolik jsem toho už splnila a co vše jsem zažila. A některé cíle jsem si stihla splnit ještě před dopsáním :).


Komentáře

  1. Takový seznamy jsou super, já si dělám na blogu koláže "must have" ale ty se týkají hlavně materiálních věcí :) ale jelikož jsem obrovský snílek, tak by ten seznam všech snů byl nekonečný :)

    OdpovědětVymazat
  2. snad se ti toho, co nejvíce povede splnit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi zajímavé cíle. Každopádně Ti držím palce se vším a zvládni znovu jezdit, chápu to, jsem dost stresová a jsem ještě ráda, že ten řidičák nemám...

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný zoznam!!! :D 101 mi príde ako veľké číslo ale ide ti to dobre aj s odškrtávaním zo zoznamu, takže to možno stihneš aj celkom skoro :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...