Přeskočit na hlavní obsah

Letní výběr

Jak jste si mohli všimnout, tak teď pár měsíců nepřibyl žádný článek s hudbou. Pořád a neustále poslouchám, i nové písničky, ale nějak jsem neměla potřebu se s vámi o ně dělit. Ono upřímně, ani o to nemáte moc zájem (hihi). Což je v pořádku. Ale teď mám nějak chuť se podělit o nějaké písně, tak třeba to také oceníte.

1. Bebe Rexha - I'm A Mess

2. Jonas Blue - I See Love ft. Joe Jonas

3. Sám Sebou
Původně jsem chtěla dát jen jednu písničku, ale neodolala jsem. Skupina má moc krásné texty.






4. Pavel Callta - Song Pro Tebe
Trošku mi tam vadí ta část, kde začne zpívat o tom, že si s ním holka jen "hrála" … ale díky ní je to tak trochu vtipné (a smutné a reálné).



5. Voxel - Těhotná
Tak tahle písnička i klip mě dostaly hned! Boží písnička.


6. Ewa Farna - Málo se známe
Z téhle písničky jsem nebyla úplně nadšená - v podstatě s textem souhlasím - ale šlo by to napsat nějak lépe. Jenže… písnička je chytlavá (jak je u Ewy zvykem, tak existuje i polská verze).



7. Katy Perry - Swish Swish
Moje záliba v zumbě, mně naučila mít ráda písničky, které bych si dříve sama od sebe rozhodně nepustila.



Pokud máte tipy na nějaké písničky, které zaujaly vás, tak šup s nimi do komentářů ;). Mějte krásné dny i když se začíná ochlazovat, brzy je tma a občas je to počasí nevlídné. Vytěžte ze svého života, co nejvíc ;).

Komentáře

  1. Tu od Pavla Calty pořád hrajou v rádiu a trochu už mně štve :D ale třeba I'm a Mess mám ráda a Swish Swish jsem jednu dobu dost poslouchala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tu písničku od Voxela naprosto zbožňuju, vůbec nechápu, kde bere ty nápady. :D A Im a mess jsem slyšela a mám ji docela ráda, přestože pop nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle články mám hrozně moc ráda a to už jenom z důvodu, že se nechávám inspirovat, protože to je vždycky potřeba. :-) Pár se mi jich líbí a pár mi nesedlo... ale je fakt, že u tebe na blogu pokaždé narazím na nějakou, která mi sedne jako boty. Někdy se stane, že narazím na článek s několika písničkami a nelíbí se mi ani jedna :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek a tipy, jsem ráda, že jsi se o ně podělila. Mám tyhle články ráda :) Některé písničky znám a taky poslouchám :) A taky nechápu, kam Voxel na ty nápady chodí :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...