Přeskočit na hlavní obsah

♥ Co miluji (02) na podzimu

A máme tu další díl ze série "Co miluji" a jelikož tu máme podzim a v podzimu si některé věci užíváme více než jindy a někteří lidé podzim nemají rádi, protože je brzy tma (ano, i já to úplně nemám ráda), je hnusné počasí (vážně? možná občas), mají depresi (tito lidé mají depresi většinou pořád, ale teď mají "dobrý" důvod ji mít). Lidi, jsme tu od toho, abychom žili šťastný život a né, abychom si pořád stěžovali :). Vytěžte ze života, co nejvíce!


Takže brzká tma? Co s tím? Můžeme si zapálit svíčky a díky tmě, budou dříve vidět, jak krásně svítí a když si správně vybereme, tak budou také krásně vonět. Pokud nebude zataženo, můžeme pozorovat hvězdy. Ještě mám ráda, když si rozsvítím takové krásné koule (řetěz, určitě jste to už viděli - Instagram toho býval plný).

Teplý čaj nebo teplé kakao a zabubat se s knihou pod deku - to já můžu skoro pořád - až na léto a na jaro, to tu deku raději vyměním za houpací síť.

Barevné listí - tak za tohle mám podzim opravdu ráda. Barevná krajina je prostě kouzelná ♥. Jen musíte vyjít brzo, ať na vás nepůsobí depresivně. Ale to je většinou také způsobené úhlem pohledu. Na všem hledejte to krásné. 

Šátky a šály - těch mám spousty, tedy spíše šátků - ale přemýšlela jsem, že bych si pořídila nějakou barevnou větší šálku. Taky konečně můžu vytáhnout svůj kabát - krásný modrý. A teď před pár dny jsem si pořídila boží kozačky.

Co určitě milují ostatní lidi? Trávit čas v posteli se svým oblíbeným seriálem (no samozřejmě i se svým oblíbeným člověkem, ale večerní sledování seriálů a filmů má také něco do sebe).

Já bych například večery (spíš pozdní odpoledne) ráda trávila úpravou fotografií, tvořením fotoknih a vybíráním fotek jen na vyvolání - bohužel poslední dobou - pracuji a nebo na rychlo dodělávám něco do školy. Ale je to tím, že jsem se pár dní teď flákala a užívala si života a povinnosti se bohužel neudělají sami.

Podzim je ještě typický pouštěním draků. Já je pouštěla naposledy před osmi lety s dětmi od sestřenky a byla to vážně sranda a mělo to své kouzlo. 

Tak se pochlubte, co máte rádi na podzimu vy? Věřím, že mně něco určitě vypadlo.

Komentáře

  1. Ten podzim je krásně barevný jako jaro, ale jak je brzo tma, tak člověku přijde, že je už večer a tak není co dělat, prostě mě ta brzká tma znérózňuje :D
    Já s tím nic nenadělám. Hlavně kvůli té zimě nemohu jezdit na kole někam dál :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jeseň je krásne atmosferická a je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie... Aj keď už pár rokov si ju nikdy naplno neužijem, lebo je to pre mňa aj najhektickejšie obdobie....
    Milujem na nej všetko čo si spomenula v článku... A inak púšťanie šarkanov - to som ani ja dlho nerobila.
    Môj ideálny jesenný večer - alebo večery... Ja a kniha alebo ja a písanie, lebo obe tieto veci zanedbávam a naozaj chcem začať viac písať... No a ešte takéto podvečerné stretnutia s kamarátmi v kaviarni, čajovni či niekde na jedle len tak sa zahĺbiť do rozhovoru.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně! Vždyť podzim je krásný!! Ty barvy a všechno. Svíčky a čaje. Miluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji podzim. Miluji ty barvy, šály a především svíčky. A pak to teplo, když se vrátím domů :-) To já si pamatuji, že jsem místo draka s kamarádkou pouštěla igelitový pytlík místo draka a byly jsme z toho tak unesený :-D Lítalo to úplně mega vysoko u paneláku lidem do oken, zamotalo se nám to všude možně, ale bože, my jsme se vyřádily na celý den a hlavně byla to levná záležitost :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já třeba dřív podzim neměla vůbec ráda, ale ted si ho doslova užívám, jak píšeš kakao a čaj, barevné listy, miluju ty večery kdy si zapálím svíčky, no prostě podzim je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jediný co na podzimu miluji je to barevné listí a pak, že když prší můžu nosit holínky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já draka pouštěla tak 3 roky zpět s bratránkem, když jsem mu pomáhala na drakiádě (byly mu asi 4 roky), jinak na podzimu miluji to samé.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. já miluju jednoznačně barevné listí :) líbí se mi, jak si příroda hraje s barvičkami :) a taky začíná sezóna hokeje, to je super :D a chladnější rána mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se líbí podzim celičký. Všechno je koloběh a podzim symbolizuje pomalý, ale krásný zánik, aby se na jaře mohlo zase zrodit něco nového, krásného. Mám ráda sbírání kaštanu, jako malá jsem z nich dělala zvířátka a postavičky. V zimě jsme je potom odvezli do dančí obory, aby si pošmákli.

    OdpovědětVymazat
  10. Já podzim miluju! Nejvíc barevná krajina, stromy, ta atmosféra, šero, vlhko a hlavně mlhy a mrazíky po ránu i to, jak se můžu zabalit do deky s horkým čajem a knihou. A taky bývám věčně zmrzlá, takže už nastupují i vlněné svetry a čepice. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Připomněla jsi mi ty svíčky. Můžeme si je zapálit jen tak pro potěšení nebo někomu, kdo tady už není. Určitě patří k podzimu.

    OdpovědětVymazat
  12. s tím, že lidi si stěžují na deprese , ale jenom teď si můžou pořádně postěžovat, s tím si mě absolutně zabila!! :DDD
    ale souhlas, já třeba na podzim mám nejlepší nálady :D (nebo aspoň bejvalo, poslední dva podzimy jsou totálně katastofa :DDD ale stejně to přežívám a užívám si ho :D)
    prostě kakao, knížka, filmy, deky, svíčky, celkově, o víkendu je ta brzká tma taková romantická a příjemná :DD
    a sakraaa, já draka nepouštěla od 6let tak, kdy se táta natáhnul přes kámen a od tý doby s náma nešel :DD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...