Přeskočit na hlavní obsah

Tipy na rychlé obědy 2

Krásný den všem!
Máme tu další článek s rychlými a chutnými obědy. Jaká rychlojídla máte rádi vy?



zeleninový salát s krevetkami a krutonky (krevetky já zbožňuji)


mrkvové placičky s tofu a vajíčky (tohle jídlo řadím taky mezi top)


dýňové rizoto, které tedy nevypadá moc lákavě, ale je super rychlé a i dobré (ale nemohla bych ho jíst nějak extra často a je potřeba hoooodně sýru)


Myši (pečené brambory s česnekem, možná vhodnější pro večeři, ale pokud máte na ně zrovna chuť, tak proč ne :) a nesmí chybět mléko na pití)


Cuketové placky alá bramboráky z cukety (možné dát i brambory)


Těstovinové saláty (lze dělat na více způsobů a jsou prostě super)


Šunkofleky (ikdyž šunka byla vyměněna za jinou uzeninu a vršek je posypaný sýrem)


Bramboráky (patří mezi moje nejoblíbenější jídla a lze dělat také spousta variant - tyhle jsou plněné hermelínem, ale za mě mám raději, když jsou do nich nastrouhané tvarůžky - fakt mňamka, ale klasika je taky super a nebo s gulášem - mňam)


Langoše (chvíli se musí počkat než nakynou a nebo dělat jiný recept, ale jinak jsou také rychlé)


Zeleninový salát s těstovinou (aneb já vám říkala, že saláty jdou dělat na mnoho způsobů)


U smažených jídel bohužel platí, že pokud chcete nasytit velkou rodinu, tak to až tak rychlé není :/. Nerada trávím celý den smažením, ale když vaříte pro 1-2, tak je to paráda :).

PS: Už mám rozpracovanou třetí část! Ale budu ráda i za vaše tipy na obědy a nemusí být ani rychlý :). Co rádi vaříte?

Ennie

Komentáře

  1. Jsem v tom jídle fakt strašně vybíravá a nesnáším to, ale nic s tím nezmůžu :-D Já bych udělala ty langoše a tomu neuvěříš...zítra budu dělat ty bramboráky, protože sice jsem je nikdy nemusela a vlastně nikdy nejedla, ale dostala jsem na ně chuť! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty brambory s česnekem bych mohla jíst furt. A teď na ně mám velkou chuť. Jinak super tipy na obědy.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Cestovinový šalát ♥ milujem ho a dokázala by som ho jesť stále :D Inak tie zemiaky s cesnakom vyzerajú skvelo. Môj typ na rýchlu večeru je: osmažiť na panvici cibuľu a tofu, pridať koreniny a balíček mrazenej zeleniny. Do 15 minút máš zdravú večeru a ak to chceš posunúť na vyššiu úroveň, pridaj cestovinu s karí/kurkumou a máš domácu čínu :)
    Veja
    http://veja-the-writer.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Placičky vypadají moc dobře :D Brambory s česnekem vypadají taky pěkně, cokoliv s bramborama miluju :) no a těštovinový salát bych mohla jíst pořád :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek :) Některé recepty taky děláme, hlavně různé těstovinové saláty, bramboráky taky miluju a i to dýńové rizoto může být super ňamka :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...