Přeskočit na hlavní obsah

Nepřehlédněte můj Facebook


Už nějakou dobu přemýšlím, že bych přidávala kratší příspěvky, protože občas nemám čas/náladu nebo potřebu se rozepisovat. Některé příspěvky to prostě nepotřebují. Nebo některé věci bych ráda přesdílela dál. A včera a dnes jsem si říkala, že budu aktivnější na Facebooku stránky - nebude už jen formou upozornění na nové články. Ale bude tuhle stránku rozšiřovat, takže pokud vás zajímají články s tématikou osobního rozvoje, neváhejte sledovat. Když nic víc, třeba díky mě objevíte nějakou osobnost/stránku, kterou byste mohli sledovat a mohla by vám do života něco dát. Možná tam budu přidávat semtam nějakou hudbu, protože, jak jste si mohli všimnout s přechodem na blogger se postupně vytratila.

Tož pro dnešek vše, ale mám v plánu sednout na rozepsané články a nějak se s nimi porvat, dát jim podobu na zveřejnění a hurá…snad brzy spatří světlo stránky ;).

Přeji vám moc krásný a úspěšný den

s láskou 
Enn

PS: Instagram (@Ennie193) je také taková mini forma na sdílení myšlenek k zamyšlení (jen se tam objevuje navíc i můj život, zážitky - cestování, knihy, vaření).

Komentáře

  1. Instagram mám přeci jenom radši, protože na facebooku až takový čas netrávím. :-) Každopádně na tvé články se už těším.... což mi připomíná, že už bych taky mohla nějaký napsat :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...