Přeskočit na hlavní obsah

Útržkové myšlenky plné smutných emocí aneb výkřiky do tmy!

Dnes jsem našla v rozepsaných nějaké moje myšlenky. Nemyslela jsem si, že jsou vhodné k zveřejnění nebo nejspíš nebyla ta vhodná doba. Kdyby mi nehrála zrovna docela ladící písnička k tomu, tak bych to ani dnes nezveřejnila. Článek poukazuje na to, že i když jsem šťastná, optimistická a věřím na sílu myšlenek a ve většině případech se nebojím, riskuji a překonávám se. Tak…tak občas jsem vystrašená holka a smutné období se mi nevyhýbají. Tyto myšlenkové útržky jsou staré téměř dva roky, ale pořád jsou plné emocí - budu ráda, když mi napíšete, jak to působí na vás...já jsem v tomhle měla dost emocí, takže možná tomu přiřazuji jen já ty emoce a pro vás to bude jen pár písmen.




Pravděpodobně vůbec nejsem taková, jaká si myslíš, že jsem. Možná nejsem ani taková, jaká sis myslel, že jsem.


Milý kluci,
občas působíme jako sebevědomé a samostatné holky. Ale pokud po nás budete chtít, abychom se ozvali jako první, budeme přemýšlet, jestli vážně chcete, abychom se ozvaly nebo ne. Jestli pořád chcete, abychom se ozvaly. Budeme přemýšlet, co napsat, aby to nebylo trapné. Nebudeme vědět, co napsat, ale něco napíšeme a budeme nedočkavě čekat na vaši odpověď. A strachovat se, že neodepíšete. Možná to máte stejně. Ale bylo by fajn, kdybyste si prostě od nás vzali číslo a napsali první. Potěšilo by nás to. A pokud nás už nechcete, bylo by fajn nám to dát taky vědět. Lepší negativní odpověď než žádná. Odepsat je slušnost.

Byl jsi se mnou tak šťastný a tak zblázněný do mě, jak se mi zdálo? A nebo se mi to jen zdálo? Možná si ve skutečnosti chtěl jen to jedno. A já si jen namlouvala, že ne. Namlouvala jsem si, že jsi to cítil stejně.

Chtěla jsem vědět, co si o mně myslíš. Jestli na mě myslíš. Jestli se ti líbím. Jestli to z tvé strany bylo jen chvilkové poblouznění nebo ti šlo jen o to jedno.

Chtěla bych, abys věděl, jaká jsem.

Nejsem holka na jednu noc. A už vůbec ne nevěrná.

Nepotřebuji se cítit ponížená, znemožněná. A mám city, víš? Bojím se, že mi někdo ublíží, proto si držím odstup. Přesně pro to.

A pro mě by bylo lepší...kdybych Tě vůbec nepotkala.

A už tě nikdy nechci vidět. Chci, abys mi vypadl z hlavy, z myšlenek. Chci, aby přišel někdo jiný. Aby přebral moje myšlenky a aby moje myšlenky byly šťastné.

Vlastně na tom, co si o mně myslíš, vůbec nezáleží. Oba bychom si měli žít své vlastní životy. Odděleně. Šťastně.

Já se na chvíli zbláznila a ty jsi mě v tom podpořil.

Ale víš ty co? Jednou toho pravého potkám.

S odstupem času jsem ráda, že se to stalo přesně, tak jak se to stalo. Všechno, to co s tím souviselo mě udělalo silnější a odolnější. Těžko říct, jestli bych se s tím ale teď vyrovnávala lépe nebo jestli bych udělala něco jinak. Doufám, že ano. Každopádně mi to pomohlo se vyrovnat a bojovat s jinými věcmi.

PS: Doporučuji sáhnout po nějakém optimističtějším článku než opustíte moji stránku. Můžete zkusit například "Jak najít štěstí" nebo, jak může být život kouzelný si můžete přečíst v článku "Život je jeden velký zázrak" zázrak, jenž bohužel tvoří i temnější období bez nich to asi nejde, ale život vám to pak vynahradí a bude úžasně skvěle prostě báječně. 

Komentáře

  1. Holka, krásný článek a ta písnička se mi šíleně líbí! Mimo jiné....občas je třeba klukům napovědět, takže kdyby si tohle přečetli, vůbec by jim to neuškodilo! Je mi líto, že se ti to muselo stát, ale na druhou stranu - všechno zlé je pro něco dobré. A jaká náhoda, že já napsala článek týkající se lásky s takovou myšlenkou, kterou jsi napsala ty v tomto článku. :-) (že i takové situace jsou potřeba, aby nás posouvaly kupředu).

    OdpovědětVymazat
  2. No jooo .. která z nás tohle období nezažila, že? A která z nás ho nezažívá pravidelně snad po celý život. My ženský jsme prostě takový, neustále přemýšlíme, lámeme si hlavu a všechno probíráme a tím se trápíme. Musíme se s tím smířit asi. Hezky si to napsala :) pravdivě. Ale chlapi by to neřešili, ani kdyby jim to člověk takhle na přímo napsal :D

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mrzí mě, že si nezažila úplně šťastné období, ale věřím, že to nejhorší už máš za sebou! ♥ Upřímně jsem měla chuť hned několik vět zkopírat a poslat je jednomu klukovi, který mě rozbil na hodně dlouhou dobu a ani teď z toho všeho nejsem úplně v pohodě.. Takže ti posílám objetí a bude líp! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Tímhle článkem jsi vystihla snad každou ženskou v určité fázi života. A taky klobouk dolů, že něco takového zveřejníš :) ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...