Přeskočit na hlavní obsah

Lindsey Kelk: Zbožňuju

Ahoj všem, 
přeji vám krásné vánoční svátky. Dnes se ozývám s jedním starším článkem, před pár dny jsem zjistila, že ho tu nemám a že mi tu docela chybí. Jedná se o recenzi na jednu knižní sérii.


O čem  série knih je?
Hlavní hrdinkou je Angela, v prvním díle je na pokraji svých sil - na svatbě své kamarádky přistihne svého snoubence in flagranti a tak se sbalí a odletí do New Yorku. Ubytuje se v hotelu, kde potká Jenny její budoucí spolubydlící a kamarádku, která ji postaví na nohy. Tyto knihy jsou plné vtipu a nečekaných situacích (no nakonec je asi vlastně čekáte). Je to prostě taková oddechovka. Osobně miluji nejvíce krimi a detektivky, takovéhle knihy čtu zřídka. Ale vážně jsem si Angelu a její vtipné situace oblíbila. V prvním díle pozná dva muže a začne o tom psát na blog, který vydává časopis - stane se z jejího života show. Její blog je vážně oblíbený. A ti muži - určitě si každá/každý najde svého oblíbence. 

SPOILER Ve třetím díle, Angela navštíví Paříž jede tam se svým přítelem na festival, její přítel hraje ve skupině a když se tam objeví jeho ex? Angela se s ní porve…

Jak jsem se k sérii dostala?
Od dětství navštěvuji knihovnu v mém bydlišti - vždy omrknu, co je nového z výměnného fondu. A do oka mi padla obálka knihy s Eiffelovkou a názvem Zbožňuju Paříž. Do Paříže jsem se vždy chtěla podívat a když jsem si přečetla anotaci knihy, řekla jsem si, že to zkusím. Bohužel, Paříž už je třetí díl (k dílům se ještě vyjádřím později).

SPOILER
"Do této romantické metropole přivedou Angelu hned dvě významné události: hudební festival, jehož se má účastnit kapela jejího přítele, rockového kytaristy Alexe, a exkluzivní reportáž pro prestižní módní časopis Belle."

Paříž? Hudební festival? Rockový kytarista, který určitě bude k nakousnutí? No kniha stvořená pro mě! :)
KONEC SPOILERU

Od přečtění knihy už uběhlo pár let a i já se do Paříže podívala :) (na fotky z tohohle kouzelného města se můžete podívat tady a tady).

Díly
1. Zbožňuju New York
2. I Heart Hollywood
3. Zbožňuju Paříž
4. I Heart Vegas
5. Zbožňuju Londýn
6. Zbožňuju Vánoce

Bohužel tato série není celá přeložena a ani nebude. Což mě mrzí i štve. Nevidím v tom logiku. Prý dva nepřeložené neměly úspěch. Ale když člověk čte nějakou sérii, tak si většinou chce přečíst všechny knihy a nejlépe je i vlastnit. České překlady mám všechny. Naštěstí knihy úplně nenavazují, takže to zase až tak moc nevadí, že se to nečte popořadě.

Na knihách se mi velmi líbí, že na konci uvede Angela (autorka) tipy na podniky (restaurace, butiky…) z určitých měst. U Vánoc tam jsou Angeliny oblíbené recepty na cukroví.

Snažila jsem se trochu tuto knižní sérii přiblížit, nemám ráda spoilery a tentokrát by to bez nich vážně nešlo.

Četla jsem i další knihy od autorky a líbily se mi, ale Angela mě prostě chytla za srdce.

Komentáře

  1. Tak o těchto knížkách jsem neslyšela, ale od nového roku chci chodit do knihovny a musím říct, že mi přijdou skvělé, takže bych si je ráda přečetla. Jen je tedy škoda, že nejsou všechny přeložené, to je fakt logika :/.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...