Přeskočit na hlavní obsah

Rok 2019 aneb co jsem tenhle rok prožila


  • brácha měl maturiťák a následně i odmaturoval
  • byla jsem na knihovnickém plese
  • vyhrála jsem kosmetický balíček
  • začala jsem dělat na magisterce 
  • spolužák mi nabídl práci (kterou jsem nakonec odmítla)
  • koncert Maroon 5 + Sigrid
  • měla jsem období, kdy jsem nic necítila
  • překonala jsem se a začala jsem mluvit anglicky
  • dovolená s kamarádkami a dvěma dětmi 
  • dovolená s mamkou ve Francii (mým cestovatelským snem byl Avignon - splněno)
  • poprvé jsem plavala v Brněnské přehradě
  • obnovili jsme trávení pár dní o prázdninách s příbuznými
    • dopoledne na dětským hřišti, hlídání holčičky, štěněte, koťátka a ještě plyšáka
      • skoro celou dobu jsem měla běžecký zápřah
      • dámský večer v kině - i s vínem
    • zažila jsem temnější období a v podstatě docela velký šok v mém životě
      • ale věděla jsem, že už přežiji všechno
      • překvapilo mě, že jsem to brala docela tak v pohodě...vím, že kdyby se to stalo dříve…než jsem si stačila něco negativního prožít, než jsem si vybudovala druhý domov a druhou rodinu (tvořenou přáteli, aby nedošlo k mýlce), než jsem se začala hodně zajímat o osobní rozvoj atp, tak bych to nedala. Složila bych se a čekala nevím na co. I takhle jsem měla pár dní, kdy se mi nic nechtělo a byla jsem bez energie. Ale věděla jsem, že časem nás to posílí a že nám to donese i pozitiva. Za ty dvě velký jsem ráda a uvidíme, co kvůli/díky tomu ještě zažijeme.
    • navštívila jsem poprvé Bulharsko a potkala jsem tam možná přátele na celý život a nebo na pár let
      • po dlouhé době jsem si zahrála ping-pong a hrála ho několik hodin a bylo to super
    • možná už nejsem introvert (aspoň prej - lol)
    • poznala jsem několik nových lidí (a doufám, že pár z nich se v mém životě budou objevovat častěji)
    • podala jsem si přihlášku na Erasmus + (pracovní stáž)
      • se smíchem vzpomínám, jak jsem jednomu klukovi říkala, že mě prostě nepřekecá, že prostě na Erasmus nepojedu a může se snažit, jak chce...byla jsem na bakaláři a kdybych prodlužovala, tak bych musela platit a nějak jsem si celkově neuměla představit, že bych to zvládla, prodlužovat? To nepřicházelo v úvahu ani kdybych nemusela za delší studium platit. Hlavně angličtina? No way!
      • Teď jsem na magistrovi, prodlužovat nebudu a nevím, asi se už tolik všeho (nového) nebojím. A překonávám se.
      • vtipný je, že i když bylo "jistý", že pojedu, tak nakonec to neklaplo a můžu se ještě snažit, ale nevím, jestli chci
    • utužila jsem hodně svých přátelských (i rodinných) vztahů, bohužel i jedno šlo směrem pryč
    • viděla jsem podruhé Skillet a oblíbila si jejich předkapelu Devour the Day
    • byla jsem i na dalších hudebních akcí
    • zažila nějaké nové věci a překonávala se, bez nových věcí a zážitků si už neumím představit život
    • zažila pár dilemat
    • na mě jsem byla i hodněkrát v kině (asi čtyřikrát - lol)
    • poprvé jsem byla na PubQuizu a hned poprvé jsme vyhráli i bonusovou otázku
      • po druhé přišli mistři s pohárem a naším cílem se stalo je někdy v budoucnu porazit
        • to se povedlo hned příště a byl to skvělý pocit
      • chodíme pravidelně a je to fakt fajn - člověk žije jen přítomností a jinak úplně vypne
    • minulý rok jsem tu zmiňovala úspěch s Instagramem, který spravuji pro jednu knihovnu - loni jsem chtěla přesáhnout hranici 150 sledujících (dostali jsme se až na číslo 197) - letos jsme na čísle 244- no zjistit to dříve, tak se možná začnu snažit, abych to dotáhla na těch 250, ale třeba to stihnu do konce zkouškového
    • myslím, že jsem ještě na nějaké věci zapomněla, vážně se toho stalo hodně

    A co vy, jaký byl váš rok? Jaká událost vás posunula (ovlivnila) nejvíce? A jaký je váš největší úspěch?


    Všem nám přeji, aby další rok byl úspěšný, abychom prožili hodně pozitivního a byli prostě šťastní.


    Komentáře

    1. Je parádní, že se snažíš posouvat hranice své komfortní zóny a pořád něco zkoušíš jiného - jen tak dál!
      Já jsem toho zažila víc než dost, špatné i dobré. Nejvíc bych vypíchla dovolenou v Tatrách, kde jsem vlezla na vrcholy přes 2500 mnm!

      OdpovědětVymazat
    2. Je super pocit, že niektoré z týchto tvojích pozitívnych zážitkov sme strávili spolu :D
      PubQuiz je super, až sa bojím, čo budeme robiť, keď toto naše obdobie skončí, lebo práve táto udalosť tvorila mnohokrát najlepšiu časť môjho týždňa.
      Verím, že v tomto roku toho zažiješ tiež veľa a snáď to bude čo najviac z tej pozitívnej stránky :)
      Toto si nečakala čo? Že objavíš komentár na blogu odomňa ;)

      OdpovědětVymazat
    3. Fúha, zažila si toho opravdu dost. :-)
      V tomto roce přeji hodně štěstí a dalších nových zážitků :-).

      OdpovědětVymazat
    4. Pane jo, to byl docela záživný rok. Já toho měla taky spoustu, ačkoli to většinou byly spíš takové rány osudu, výrazné změny atd., ale nelituju, posílilo mě to a jdeme dál! :-)

      Lucka z Seriouszone

      OdpovědětVymazat

    Okomentovat

    Populární příspěvky z tohoto blogu

    Antifragilita

    Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

    Co si chci přečíst v roce 2023

    Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

    Symboly štěstí

    Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...