Přeskočit na hlavní obsah

TOP léto

Pamatujete si článek, "Nejlepší léto"? Psala jsem v něm, jak si chci tohle léto užít i přesto, že mě v září čekají státnice. Prostě si chci užívat celý svůj život. Proč se trápit obavami, že něco nezvládneme, že na něco nemáme apod.?


O prázdninách jsem si zvládla splnit několik svých snů/cílů. Ráda bych inspirovala i další lidi, aby si plnili své sny.
Mé cíle se týkali hlavně cestování. Cestování zabírá velkou část mého života a bylo by fajn, kdyby zabíralo ještě větší část :).
O prázdninách jsem se podívala k jezeru Bled, fotografie na Instagramu mě tam velmi nalákaly. Mám ráda Slovinsko, vážně velmi se mi líbilo v Lublani (článek o mém okouzlení Lublaní zde). Jezero Bled bylo také krásné, ale více se mi líbilo u jezera Bohinj (doporučuji! Krásná příroda.). Další můj cestovatelský sen bylo se kouknout do Vysokých Tater, což se mi také splnilo. Byla jsem tam na pár dní se spolužáky. Bylo to parádní a v podstatě jsem zaplatila jen za dopravu (mám prostě skvělý spolužáky ♥), něco maličko za jídlo ale fakt minimum. Dále jsem byla na svatbě své kamarádce (jedné z těch TOP ♥), známe se už deset let a bylo to super. Dokonce měli i tombolu, na to že jsem si nekoupila zrovna nejvíc lístků - jen pět, tak jsem vyhrála dvě ceny - hned po sobě. Bylo to super. Tombolu jsem sice nechala v restauraci, ale co už :). Však to byly jen symbolické ceny a nejdůležitější bylo, aby si to užila nevěsta s ženichem. (Výhry na mě čekají u kamarádky.) Dále jsem se o prázdninách chtěla podívat k moři. Loni jsem byla v Itálii, ale koupání jsme měli jen na čtyři hodinky. Tak tentokrát jsem se podívala po devíti letech do Chorvatska (na stejné místo jako jsme jezdili kdysi). První den naší dovolené jsme navštívili Plitvická jezera. Dokonce jsem si koupila i nový mobil a zatím jsem s ním spokojená. Fotografie jsou krásné a dokonce s ním můžu fotit i pod vodou :).

Myslím, že léto bylo vážně povedené, podívala jsem se do zahraničí, bylo několik menších výletů, dokonce i na festivalu jsem byla. Na koupališti či u přírodního koupaliště jsem také byla. Mohla jsem být vícekrát, ale co už.

V práci mě šéfová chválí a zařídila mě a kolegyni školení, že by bylo fajn, kdyby nám brigáda dala i něco víc. Školení se do budoucna určitě bude hodit.

Ke konci srpna se to tedy trochu posr***, ale co už. Výzvy se musí objevovat! A co? Zatnula jsem zuby a šla do toho, věřila jsem, že to vyjde. A víte co? Jsem už bakalář ♥ a zkusím i toho magistra.

Pokud byste chtěli vidět nějaké fotografie (ať už z Tater, Slovinska nebo Chorvatska), koukněte na můj Instagram (odkaz je v menu).

A co jste stihli za léto vy? Doufám, že jste ho taky měli báječný.


Komentáře

  1. to je super kdyz si clovek dokaze plnit sny, o to vic kdyz jsou to cestovatelske sny, ktere jsou nejlepsi, protoze vzpominky a zazitky ti nikdo uz nevezme :))))
    ja jsem byla v lete taky v Tattrách ale doufam ze se tam pristi rok vratim a zvladnu ujit vic, pak jsem byla na Lipne a na Slovensku v Bratislave, nebyly to zadne exotiky ale videla jsem toho dost a jsem za to vdecna :))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti přeji aby se plnily i další cestovatelské sny :) Koukala jsme fotky a muselo tam být krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi skutečně krásné léto a na instagramu jsem všechno viděla :-) A gratuluji k bakaláři a držím palce s magistrem, to prostě dáš! :-) A doufám, že ještě lepší léto bude za rok...jaké si to uděláme, takové to máme! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k bakaláři :) Slovinsko by se mi taky líbilo :) je super, že jsi si léto užila

    OdpovědětVymazat
  5. velmi úspěšné léto! je to super, jen tak dále v plnění snů :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...