Přeskočit na hlavní obsah

Vážně to funguje (zákon přitažlivosti)

Pokud už mě delší dobu znáte, tak víte, že věřím na "zákon přitažlivosti". Dnes přináším pár příkladů z mého života, třeba někoho přesvědčí, že ano asi to vážně funguje. Většina věcí je z minulého roku od srpna do prosince. Plus poslední část je z ledna. Dalo by se napsat více příkladů, ale už i takhle je to moc dlouhé. Další třeba příště ;).


Příklady s čekáním (respektive s nečekáním)
  • V srpnu jsem musela jít na studijní něco vyřídit, jelikož týden předtím bylo zavřené a tento bylo otevřeno jen jeden den a blížilo se září, tak mi bylo jasné, že tam bude hodně lidí, ale přála jsem si, aby to šlo rychle. Došla jsem tam a takovou frontu jsem tam ještě nezažila. Čekala jsem až na ulici před budovou. Posunula jsem se za dveře a vyšla slečna (po minutce mého čekání!), že jestli někdo jdeme k paní X, tak tam nikdo není. A já, cože? To tam nikdo k ní nejde? Nevěřícně jsem koukala a procházela kolem těch lidí a ptala jsem se, to tam vážně nikdo nejdete? Pak jsem se ještě u dveří ptala, jestli tam někdo je. A ono fakt nic. Bylo to maximálně rychlé! :)
  • Už pár let chodím na vyšetření, kde je prvně nutné zajít na odběry krve. Pokaždé! fakt nekecám, je tam plná čekárna! Část čekává na výsledky. Tentokrát jsem chtěla, aby to šlo rychle. Koho by bavilo jentak čekat v čekárně, že? No jaký byl můj šok, když jsem otevřela dveře a tam nikdo! Za mnou už začali chodit další lidi a když nás asi po pěti minutách (respektive mě) zavolala sestřička, tak už tam bylo šest lidí plus jeden doprovod.

Příklady s dreamboard (fotografie/myšlenky věcí, co chci)
  • Zamilovala jsem se do jedněch bot, bohužel měli jen malou velikost. Šla jsem kvůli nim i do jiných obchodů a pak jsem si stáhla jejich fotografii do složky "Co chci". Po necelém roce jsem si je přeci jen pořídila a už mi ani nebylo líto těch peněz a byla jsem nadšená, že je mám. Poprvé, když jsem je viděla, tak jsem si říkala, že za tu cenu je asi nechci.
  • Dívala jsem se na internetu po nějakých nočních košilích, nakonec jsem se rozhodla žádnou nekoupit. Cca po třech týdnech jsem dostala jednu od tety. Za bakaláře? Fakt nečekaný dárek (samozřejmě nechyběly i peníze). - začátek listopadu
    • na Vánoce mi teta dokoupila v podobném odstínu i povlečení, co je ještě zajímavé je, že ke konci října jsem si objednala v ladící barvě i prostěradlo - prostěradlo je takové speciální heboučké a barvu jsem volila, protože byla nejhezčí a dosud jsem používala černobílé povlečení, ke kterému jde jakákoliv barva
  • Kdysi dávno mě teta takhle jednou už překvapila. Chtěla jsem k narozeninám hodinky, dívaly jsme se s mamkou všude možně - fakt dlouho a žádné se mi nelíbily! A pak jsem je dostala od tety! Říkám mamce, ty jsi jí říkala, že chci hodinky? Prej ne. Docela krutá náhoda, ne? :) A ke všemu se mi moc líbily! :)
  • Nedávno jsem si objednala knihy z bazaru na Databázi knih. Dvě knihy jsem chtěla delší dobu, obě už jsou vyprodané a tu jednu jsem dříve nemohla sehnat. Došla jsem k nim, ale přes jinou knihu, kterou jsem tak moc nechtěla, ale říkala jsem si, že třeba za padesát korun bych si ji koupila (už jsem ji četla a proto nebyla prioritou). Taky jsem ji nakonec měla za 50 Kč, ale to není až tak důležité. Nakonec jsem si od pána vybrala 7 knih a nakonec jsem se nejvíce těšila na knihu, kterou jsem objevila díky pánovi. Bohužel jsem se dozvěděla, že tu jedinou už nemá. Co už ušetřím 50 Kč a můžu si ji jít vypůjčit do knihovny. Nakonec mi balíček přišel a pán mi tam přihodil dvě knihy navíc :) (jako kompenzaci, že dvě knihy měly menší defekt). A hádejte, jaká kniha tam byla? Ta co jsem se na ni tak moc těšila. Pán ji očividně nakonec našel :). Moc mě potěšil.
Neříkám, že je lehké v to stoprocentně věřit, občas i já si říkám "sakra, proč by se tohle zrovna mně mělo splnit". Prostě nemám dostatečnou víru (můžu být ovlivněna okolnostmi, co se mi zrovna dějou nebo je to až moc velké přání a já se podceňuji, že na to nejsem dostatečně chytrá/dobrá apod.). Hlavně mám problémy s tím, že se mi některé věci plní pozdě. Chtěla bych dosáhnout toho, že si řeknu například 7. 2. budu vážit 72 kg, na začátku února se ke mě nachomítne super téma magisterky apod. Bohužel jsem takhle chtěla super vedoucího bakalářky a napoprvé to bohužel nevyšlo a tak se mi o pár měsíců posunuly státnice - nakonec to nebylo nic vážného a vlastně mi to takhle i vyhovovalo. Ale občas to naštve no. Nebo do 19.3. 2019 (ty roky jsou asi taky dobrý mít na mysli) potkám toho pravého a ne, že ho jen potkám, ale však víte... ;)

Co vy? Myslíte si, že to všechno jsou jen náhody? To co se děje ve vašem životě? Nebo jak to máte?

Další moje zkušenosti se zákonem přitažlivosti, například naleznete zde.


Komentáře

  1. Též věřím, že v co věřím, to dostanu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, taky to tak s pár příklady mám. Vím, že jsem takhle řešila kluka, jak moc bych si ho přála...pak jsem se na to vyprdla, neřešila to a on přišel! :-) Občas prostě nedoufám, nemyslím na to a ono se to stane. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nekdy nam zivot da ranu a myslim, ze je to soucasti cesty, ale vetsinu vseho ovlivnujeme my samy svym smyslenim a energii kterou vysilame-vesmiru a do okoli celkove:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...