Přeskočit na hlavní obsah

Plány do roku 2020

Tak už tady máme další rok! Dávali jste si předsevzetí? Já na takové věci moc nejsem. Ale pár let zpátky, když jsem si začala psát svoje sny, tak jsem zjistila, že mi to pomáhá v tom plnění. Mít je na očích je fajn. Tak teď tu mám takové menší plány - i když menší některé fakt nejsou. Ale některé jsou spíš takové naznačení nic konkrétního.


  1. Napsat diplomovou práci
  2. Odstátnicovat
  3. Přečíst alespoň dvě knihy (beletrii) v angličtině -
    1. He's Just Not That Into You - inspirovala mě kamarádka, která mě dala pár stran k nahlédnutí a přišlo mi to v pohodě k přečtení. A knihu jsem si plánovala přečíst (původně tedy v češtině).   SPLNĚNO NA ZAČÁTKU ÚNORA  :)
    2. I Heart Hollywood - tuhle jsem začala číst už kdysi dávno, ale pořád jsem byla nějak moc na angličtinu unavená. Je to kniha ze série, ze které vyšly 3 česky a zrovna tenhle (druhý) díl nebyl přeložen plus ještě čtvrtý, tak uvidíme třeba zvládnu přečíst i ten.
  4. Pokusit se najet znovu na tenhle režim. Když jsem ho dodržovala, tak jsem konečně měla kvalitní spánek a probouzela jsem se plná energie a elánu. Bohužel na spánek trpím celý život…
  5. Alespoň dvakrát vycestovat do zahraničí
  6. Začít pravidelně sportovat (klidně znovu jen plavání, ale ráda bych ho doplnila i jiným sportem - třeba zumbou, ale nebráním se i něčemu novému)
  7. Od února chci každý týden mít jeden CELÝ den volna bez práce a bez školy
  8. Koupit si kufr
Myslím, že sem ještě nějaké plány dopíšu v průběhu roku. A co vy chcete od roku 2020? :) 


Komentáře

  1. Moc krásné cíle a opravdu splnitelné! :-) Já takový článek chci také napsat, vlastně už je rozepsaný, protože jak říkáš... mít to napsané a na očích je i pro mě lepší v plnění. :-) Už se šíleně těším! Ráda bych také někam vycestovala, ale jako hlavní předsevzetí to nemám. Moc nám fandím! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hej,
    ja verím, že tie prvé body splníš bez väčších problémov. K tým knihám, minimálne k tej prvej ťa dokopem, lebo nemá vôbec ťažkú angličtinu a možno ti tiež zmení pohľad rovnako ako mne :) Čo sa týka toho oddychového dňa, mám to rovnako, ja som si na to už aj vyhradila čas ale v poslednej dobe akoby neviem vypnúť ani keď si určím čas... Preto je super, že sa mi to podarí vždy, keď sme na kvíze.
    No a šport... mohli by sme skúsiť niečo spolu, čo tak box? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a reálné plány, které se ti určitě podaří splnit. Držím ti se vším moc palce, hlavně s tou školou, se kterou se nyní peru i já :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...